Jump to content

missies opslaan?


prokikker13

Recommended Posts

Ik heb een xbox 4gb en daarom speel ik gta5 via een usb. Dat gaat goed alleen kan ik geen missies opslaan. Het lukt om ze op de usb te saven maar als ik dan de xbox

uitzet moet ik weer opnieuw beginnen met mijn missies.

Weet iemand wat ik verkeerd doe. De usb heeft aan dat er nog voldoende

ruimte is.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien 'n stomme vraag hoor, maar heb je je X-box wel zo ingesteld dat hij de USB als opslagapparaat gebruikt?

Ik kan me namelijk nog vaag herinneren dat ik, toen ik nog 'n X-box had, voordat ik 'n spel opstartte altijd eerst moest kiezen of ik m'n memorycard of harde schijf wou gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me namelijk nog vaag herinneren dat ik, toen ik nog 'n X-box had, voordat ik 'n spel opstartte altijd eerst moest kiezen of ik m'n memorycard of harde schijf wou gebruiken.

Denk dat dit het is inderdaad. Klinkt namelijk heel vaag dat je xbox je spel gewoon niet kan opslaan door iets technisch.

Denk dat de TP zelf een fout maakt met het opslaan.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft het spel wel goed opgeslagen want alles doet het behalve het saven van de missies. Hoe kan ik mijn xbox instellen dat hij de usb als opslagapparaat gebruikt? Als ik de missie wil opslaan heb ik de keus uit cloud, xbox of extern en dan kies ik de laatste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een xbox360 4gb en speel ook via een usb. Is er nog wel genoeg ruimte op je usb stick? Want ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat de gehele xbox gewoon vast liep. De home knop deed het niet eens meer. Helemaal ideaal is het niet om via de usb stick te spelen want je xbox ratelt als een gek.

Je moet via Settings van je Xbox je opslag apparaat instellen, zodat hij alles op slaat op de usb en ook weer via de usb laat. Mijn xbox vraagt altijd na het eerst behaalde missie via welk opslag apparaat ik het wil opslaan. Auto save moet je ook sowieso uit zetten bij Gta. Dit om eventuele Heists op meerdere manieren te spelen. Succes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...