Jump to content

Idee voor online

17 leden hebben gestemd

1. 1. Safety zones bij shops en safehouses

• Ja, ik wil een safety zone bij elke shop en safehouse.
      9
    • Nee, ik wil dat het gewoon zo blijft.
      8

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Hebben jullie ook vaak last van dat spelers

een winkelier van een kledingwinkel doodschieten zodat

ze jou kunnen doodschieten als je binnen kleding koopt.

Of als je net Los Santos Customs komt uitrijden dat ze

je ook al doodschieten.

Dan heb ik het volgende idee.

Waarom worden gebieden rond Los Santos Customs,

kledingshops, tattooshops en safehouses niet

beveiligd met een safety zone.

En dan moet het zo beveiligd zijn dat je in die zone

gewoon niet dood kan en je voertuigen ook niet kunnen exploderen.

Dus geen geintjes dat mensen met snipers of bazooka's je kunnen

dood maken omdat je in die zone gewoon niet dood kan gaan.

Wat vinden jullie daarvan?

Zouden jullie het handiger vinden als Rockstar games dat erin toevoegd?

Wanneer je een bounty hebt of wanted bent kan je wel dood gaan.

Groetjes GTAKevin023

Geplaatst:

Geweldig idee. Ik heb er heel last van dat ik steeds bij Los Santos Customs wordt neergeschoten. Ook bij kledingwinkels, en dat is gewoon best wel vervelend.

Geplaatst:

Ik heb er geen problemen mee. Ik ga gewoon passive mode in als ik iemand aan zie komen. Als je LSC uitrijd ben je 3 sec onaanraakbaar. Dus dan geef ik goed gas en houden ze mij ook niet meer bij. Als iemand je voertuig opblaast betaalt hij gewoon en hoef je alleen maar even 2 belletjes te plegen. Maakt voor mij dus niks uit.

Geplaatst:

Op zich wel een goed idee. Maar hoe wil je het er in maken/zetten?

Dat is niet zo heel moeilijk voor Rockstar om te coden, hoor. :puh:

Ik vind het wel een tof idee. :Y

Geplaatst:

Ik ga er niks mee doen. Ik wil alleen weten wat mensen ervan vinden. :)

Geplaatst:

als je het mij vraagt gaan mensen hier misbruik van maken bijvoorbeeld door met een tank op de grens te gaan staan

en dan even achteruit als je een raketje aan ziet komen en weer vooruit als je een kill kan maken

gewoon houden zoals het is wat eerder al is gezegd gewoon even in passive mode gaan als je het niet helemaal vertrouwd

Geplaatst:

Ik ga er niks mee doen. Ik wil alleen weten wat mensen ervan vinden. :)

Nee, dat bedoel ik niet maar hoe zou je het willen? 10/15 seconden dat je niet dood kan of dat je daar geen wapens mag gebruiken? of iets anders?

Geplaatst:

als je het mij vraagt gaan mensen hier misbruik van maken bijvoorbeeld door met een tank op de grens te gaan staan

en dan even achteruit als je een raketje aan ziet komen en weer vooruit als je een kill kan maken

gewoon houden zoals het is wat eerder al is gezegd gewoon even in passive mode gaan als je het niet helemaal vertrouwd

Dat gaat inderdaad het probleem worden.

Ik heb me ook al enkele keren geïrriteerd dat ik LSC binnenga en dat als ik buitenkom er iemand staat die je, zonder dat je een kans op verweren hebt, neerschiet. Dat is gewoon vreselijk irritant.

Zo'n zones gaan gewoon andere problemen opleveren, dus het is een beter idee dat, wanneer een speler de LSC verlaat, hij enkele seconden onkwetsbaar is. Zo heeft hij de kans om een wapen te pakken of weg te rijden voordat hij laf wordt neergeschoten. Natuurlijk moet het ook wel zo zijn dat die persoon, die LSC net uitkomt, niet zomaar een wapen kan trekken en de ander vlug neerschiet, terwijl hijzelf onkwetsbaar is. Het moet dus een beetje zoals passive mode worden.

Voor de winkels die niet te overvallen zijn, zouden de kassabediendes gewoon niet dood moeten gaan of moet er geen kans zijn om een wapen op hen te richten.

Verder vind ik dat passive mode ook gewoon volledig passive mode moet worden, zodat je sowieso niet neergeschoten kan worden, ook niet als je in een auto zit. In vorige GTA's heeft R* al bewezen dat ze auto's kunnen maken die kogel-, vuur- en explosiebestendig zijn, dan moet het een koud kunstje zijn om dat ook in GTA:O te implementeren. Men zou bijvoorbeeld kunnen maken dat alle persoonlijke wagens tegen alles bestand zijn of enkel de auto waarin je de passive mode opstart. Natuurlijk kan je op die manier wel vanuit passive mode mensen doodrijden, misschien zouden ze kunnen maken dat, als je dat doet, je een fikse schadevergoeding moet betalen en je passive mode vervalt voor een kwartier of zo.

Als je echter een auto van Simeon verzamelt, moet het wel zo zijn dat je geen passive mode mag aan hebben.

Geplaatst:

In principe is Passive Mode daarvoor bedacht, maar helaas ... deze werkt niet naar behoren. Echter is dat 'n kwestie van die modus aan passen, zodat je ook niet meer overreden of opgeblazen kunt worden. Als dat gebeurd is, dan zijn al die zones niet meer nodig en ligt het aan jezelf of je slachtoffer wilt worden of niet.

Geplaatst:

Ik heb er nooit last van. Je moet gwn alert zijn op mensen in de buurt als je een winkel overvalt. Bij huizen vind ik het wel een goed idee. Dan rij je uit je garage staan er 3 mensen je op te wachten. best irritant.

Geplaatst:

Goed plan, vind het vooral kut dat als iemand achter je aan zit ook al heb je geen bounty en je dan naar je huis vlucht dat je dan zodra je eruit komt wordt overreden of neergeschoten.

Geplaatst:

Maaaarrrr, het irritante van Passive Mode is dan toch wel, wanneer je van Passive Mode afgaat, staat er nog hoeveel seconden je nog op Passive Mode staat, maar in die tijd kan je wel beschoten ofzo worden, maar je kan niks terug doen -__-

Geplaatst:

Maaaarrrr, het irritante van Passive Mode is dan toch wel, wanneer je van Passive Mode afgaat, staat er nog hoeveel seconden je nog op Passive Mode staat, maar in die tijd kan je wel beschoten ofzo worden, maar je kan niks terug doen -__-

anders gaan mensen in passive mode stalken wachten op het goeie moment eruit en knallen ze je neer

passive mode is goed zoals hij nu is misschien een verbetering zou wezen

als het echt spoken waren dat je ze niet kan raken er gewoon doorheen loopt erdoorheen rijd en hun ook gewoon door jouw heen rijden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...