Jump to content

Idee voor online


GTAKevin023

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Safety zones bij shops en safehouses

    • Ja, ik wil een safety zone bij elke shop en safehouse.
      9
    • Nee, ik wil dat het gewoon zo blijft.
      8


Recommended Posts

mensen in passive mode die mensen over gaan rijden?

zoals ik hiervoor al zij zou het kunnen maar dan moeten het spoken worden en door andere spelers lopend of rijdend heengaan

maar ik ben het er niet mee eens ik haat mensen in passive mode met hun grote bek over de headset en dan hun middelvingertje opsteken

nu kan je ze tenminste nog overrijden of neermaaien met de wieken van een heli

mensen die niet willen neergeschoten worden moeten maar second life of playstation home gaan spelen:P

Link to comment
Delen op andere websites

mensen in passive mode die mensen over gaan rijden?

zoals ik hiervoor al zij zou het kunnen maar dan moeten het spoken worden en door andere spelers lopend of rijdend heengaan

maar ik ben het er niet mee eens ik haat mensen in passive mode met hun grote bek over de headset en dan hun middelvingertje opsteken

nu kan je ze tenminste nog overrijden of neermaaien met de wieken van een heli

mensen die niet willen neergeschoten worden moeten maar second life of playstation home gaan spelen:P

Weer 2 dingen die nergens op slaan..

Ga mij nou niet vertellen dat jij het niet erg vind als nu toevallig een speler jou keer op keer afmaakt, ten 2de hoop ik dat spelers jou een keer zover krijgen dat je precies hetzelfde hier gaat posten, en vertel mij niet dat je een of andere badboy bent die alles en iedereen aankan. Wees eens wat respectvoller naar andere mensen toe, want dit kan gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

mensen in passive mode die mensen over gaan rijden?

zoals ik hiervoor al zij zou het kunnen maar dan moeten het spoken worden en door andere spelers lopend of rijdend heengaan

maar ik ben het er niet mee eens ik haat mensen in passive mode met hun grote bek over de headset en dan hun middelvingertje opsteken

nu kan je ze tenminste nog overrijden of neermaaien met de wieken van een heli

mensen die niet willen neergeschoten worden moeten maar second life of playstation home gaan spelen:P

Weer 2 dingen die nergens op slaan..

Ga mij nou niet vertellen dat jij het niet erg vind als nu toevallig een speler jou keer op keer afmaakt, ten 2de hoop ik dat spelers jou een keer zover krijgen dat je precies hetzelfde hier gaat posten, en vertel mij niet dat je een of andere badboy bent die alles en iedereen aankan. Wees eens wat respectvoller naar andere mensen toe, want dit kan gewoon niet.

jij moet me wel hebben he

ik vraag je nu vriendelijk mooi je eigen gang te gaan in plaats van overal dom op mijn berichten te reageren

volgens jouw slaan deze 2 dingen nergens op ik ga jouw nu duidelijk uitleggen waarom het wel ergns op slaat

onderwerp 1

ik haat mensen in passive mode met hun grote bek over de headset en dan hun middelvingertje opsteken

stel je voor mensen komen in een tank blazen je op dan heb je na veel moeite hun tank kapot en gaan ze in passive mode op een randje staan met hun middelvinger omhoog en dan over de headset zeggen dat ze de beste zijn ik haat dat en ben blij dat ik ze kan neermaaien

volgens mij is dit gewoon een mening en degene die hier niet respectvol is is degene in passive mode

mensen die niet willen neergeschoten worden moeten maar second life of playstation home gaan spelen:P

ten eerste het is GTA we spelen allemaal een crimineel we hebben allemaal een heleboel mooie wapens die zijn er niet voor niks

ten 2de zie je die hele mooie dubbelepuntP dat betekend dat ik het meer als een grapje bedoel

ten 3de is dit ALWEER gewoon een MENING

en ga jij maar hopen maar ik zal hier niet posten en zeuren over dat ik wordt neergeschoten

als ik niet neergeschoten wou worden dan had ik wel second life gekocht:)

maar nogmaals geef je mening over Idee voor gta online (het topic) en niet over mij en doe dit anders in een privebericht

want je bent behoorlijk zielig bezig en dan bedoel ik niet alleen dit topic

Link to comment
Delen op andere websites

mensen in passive mode die mensen over gaan rijden?

zoals ik hiervoor al zij zou het kunnen maar dan moeten het spoken worden en door andere spelers lopend of rijdend heengaan

maar ik ben het er niet mee eens ik haat mensen in passive mode met hun grote bek over de headset en dan hun middelvingertje opsteken

nu kan je ze tenminste nog overrijden of neermaaien met de wieken van een heli

mensen die niet willen neergeschoten worden moeten maar second life of playstation home gaan spelen:P

Weer 2 dingen die nergens op slaan..

Ga mij nou niet vertellen dat jij het niet erg vind als nu toevallig een speler jou keer op keer afmaakt, ten 2de hoop ik dat spelers jou een keer zover krijgen dat je precies hetzelfde hier gaat posten, en vertel mij niet dat je een of andere badboy bent die alles en iedereen aankan. Wees eens wat respectvoller naar andere mensen toe, want dit kan gewoon niet.

jij moet me wel hebben he

ik vraag je nu vriendelijk mooi je eigen gang te gaan in plaats van overal dom op mijn berichten te reageren

volgens jouw slaan deze 2 dingen nergens op ik ga jouw nu duidelijk uitleggen waarom het wel ergns op slaat

onderwerp 1

ik haat mensen in passive mode met hun grote bek over de headset en dan hun middelvingertje opsteken

stel je voor mensen komen in een tank blazen je op dan heb je na veel moeite hun tank kapot en gaan ze in passive mode op een randje staan met hun middelvinger omhoog en dan over de headset zeggen dat ze de beste zijn ik haat dat en ben blij dat ik ze kan neermaaien

volgens mij is dit gewoon een mening en degene die hier niet respectvol is is degene in passive mode

mensen die niet willen neergeschoten worden moeten maar second life of playstation home gaan spelen:P

ten eerste het is GTA we spelen allemaal een crimineel we hebben allemaal een heleboel mooie wapens die zijn er niet voor niks

ten 2de zie je die hele mooie dubbelepuntP dat betekend dat ik het meer als een grapje bedoel

ten 3de is dit ALWEER gewoon een MENING

en ga jij maar hopen maar ik zal hier niet posten en zeuren over dat ik wordt neergeschoten

als ik niet neergeschoten wou worden dan had ik wel second life gekocht:)

maar nogmaals geef je mening over Idee voor gta online (het topic) en niet over mij en doe dit anders in een privebericht

want je bent behoorlijk zielig bezig en dan bedoel ik niet alleen dit topic

U mad Bro ? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Op het internet ? :7

Jep das best kansloos :7

superkansloos wat doe je hier eigenlijks mij zeggen dat het kansloos is dat is pas kansloos

je voegt geen enkel geldig argument toe aan mijn ontopic bericht het enige wat jullie 2 hier doen is mij pesten

echt kansloos

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...