xCrazyShotgun Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 (bewerkt) Meeting voor de PS3! Na twee goed gelukte meetings, zal ik er weer eentje gaan organiseren. Met deze keer als thema: BMX Stunts. Dus neem je BMX mee en ga stunten in de straten van Los Santos! Als je mee wilt doen, laat een reactie achter met je PSN naam en of je een headset heb. Info: Console: Playstation 3 (helaas xbox) Datum: Zaterdag 15 februari Tijd: 20.00 uur Wat gaan we doen? BMX meeting met stunts en verschillende races [table=header]Naam GTAForum|Naam PSN|Headset xCrazyShotgun|xCrazyShotgun|Ja _Night-Men_|DeNeus21|Misschien IamCrazyBrian|Crazy-Trevor12|Nope supergtagamer|Frost-Cube_NL|? Dexist|Dexist|Ja Koerba1|Koerba1|Ja (Koerba1)|HVT-Aditya|Ja Ole23|grnlxx21342|Ja Rickbrinkman|rickbr1993|Ja MIMIroosendaal|MIMIroosendaal|No alaska1001|alaska1001|Ja Nitivity|Nitivity|Yeppers Gunman|Gunmandevon|No Mordecai|MORDECHAI89|Misschien Finnboem|Finnboem|Nee xCrazy_SnipzZx7|xCrazy_SnipzZx7|Ja[/table] Groetjes, xCrazyShotgun Bewerkt: 12 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Ik doe mee, DeNeus21. Ik zal ook even kijken of ik ergens een headset weg kan slepen, maar voorlopig heb ik er geen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 (bewerkt) [table=header] PSN headset Crazy-Trevor12 nope[/table] Bewerkt: 3 februari 2014 door IamCrazyBrian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Leuk dat jullie meedoen, jullie staan er bij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Kan ik een BMX van je lenen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 brian.... een BMX kost maar 500$ en anders kan je er een vinden in het Vespucci Beach skatepark. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Kan ik een BMX van je lenen? BMX kan je voor $500 bij www.pandmcycles.com kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Heb geen garage ik ben skirr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 dus? een winkeltje overvallen en dan heb je weer genoeg voor nog een lijkt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 De meeting is pas over 2 weken, dan heb je wel een huis met garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Geen garage om ze op te slaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Ik wil wel meedoen, alleen wilt mijn PS3 gta v niet lezen. Ik zal melden als ik het heb gefixt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 count me in! psn dexist headset ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koerba1 Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 koerba1 headset ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koerba1 Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2014 Maatje van mij wilt ook mee doen Hvt-Aditya Headset ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.