ole23 Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Ik wil ook wel mee doen. Psn:grnlxx21342 Headset:ja Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Leuk dat jullie ook meedoen! Jullie staan er bij! Reageren
ole23 Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Een vraagje hoelang gaat deze meeting duren.gaat dat gewoon een paar uur door ofzo of duurt het maar een uurtje.dat vroeg ik me af. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 (bewerkt) Een vraagje hoelang gaat deze meeting duren.gaat dat gewoon een paar uur door ofzo of duurt het maar een uurtje.dat vroeg ik me af. Ligt er aan of dat mensen nog zin hebben na 1/2 uur. Heb een bmx Top! Bewerkt: 3 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Misschien een leuke tip. Start de race bovenop de berg met de skilift. Kies allemaal een bmx. Rij niet de race maar keer bij de start direct om. Als je dan een stukje naar beneden fietst zie je ergens een grote rots uitsteken (ter grote van een auto). Bij deze rots heb je een hele steile afgrond. Nu kun je links en rechts van deze rots naar beneden springen. De kunst is dan om een wheelie te maken in de lucht. Als je dit goed doet kun je met je bmx helemaal naar het einde van de map zweven. Je klapt dan tegen het einde van de map en valt dan in de zee. Je zweeft zo 2 miles over de map. Dit is erg grappig om te doen met veel mensen. De reden waarom je de race start is omdat je dan iedere keer opnieuw kan beginnen bij het laatste checkpoint. Dus boven op de berg. Het is lastig onder de knie te krijgen en zal ook niet de 1e keer gelijk lukken. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het een eitje;) Veel plezier iig als jullie het proberen! Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Ik zal er ook zijn. Psn: rickbr1993 headset: jup Reageren
MIMIroosendaal Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 wil je mij er ook bij zetten MIMIroosendaal headset/no Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Jullie staan er nu ook bij, top dat jullie meedoen! Reageren
Dexist Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Ik heet geen Dixist Maar Dexist Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Hijs veranderd, mijn excuses. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 PSN: alaska1001 Headset: ja Lijkt me wel leuk op mee te doen! Reageren
Nitivity Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Zal ik ook eens gezellig mee komen doen dan... psn: Nitivity headset: yeppers! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 (bewerkt) Jullie staan erbij! Leuk dat jullie meedoen. Nog 4 mensen, moet haalbaar zijn toch? Bewerkt: 8 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
gunman Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 ik wil wel meedoen psn gunmandevon hetset nee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.