Finnboem Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 ik ben in de sessie! Laten we bmxen Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Ik moest helaas stoppen met GTA V, wegens privacy dingen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 (bewerkt) De meeting was een groot succes. Mede dankzij gunmandevon maar bepaalde mensen pestten hem ook. Dat moet je niet doen. Bewerkt: 15 februari 2014 door TheDutchWesley Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Ik kon niet eens mensen kicken. Ik kan ze wel kicken, maar niet in 1 keer. Was niet de host. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Oké, ik ga nooit weer naar een meeting waar bepaalde mensen - ik noem geen namen - ook aanwezig zijn. Was meer een moordpartij dan BMX-festijn, helaas. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Gisteren was de meeting gezellig, zeer gezellig van Asphyxiated. Nu? sommige mensen komen mij meeting's niet meer in. 1tje had ook een vervellende headset zeg. (ik noem geen namen) Ik ga de komende tijd geen meeting's organiseren. Reageren
Dexist Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 (bewerkt) mjah het stukje met de bmxen was leuk maar ging al snel vervelend worden. Alleen werd er weer zoveel geschoten, zijn altijd weer een paar mensen die het verpesten... Naja goed geprobeerd iig Crazyshotgun Rockstar moet eigenlijk een optie toevoegen om iedereen verplicht in passive mode te laten spelen. Bewerkt: 15 februari 2014 door Dexist Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Inderdaad, hoop dat er nog een keer een BMX-meeting komt! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Zal ik hem dan organiseren? En bij bepaalde regels wordt er gekickt Reageren
Finnboem Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Het was leuk tot iedereen ging schieten en er geen reet meer aan was en iedereen ging schelden en zeggen laten we finnboem killen-_- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.