TryX Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Geplaatst: 2 februari 2014 Paar vragen.. Wanneer je in een voertuig zit en je krijgt een passagier, dan zie ik wel eens dat de passagier de bestuurder een klap geeft, daarna eruit duwt en zelf gaat rijden.. hoe doe je dit? Tweede vraag, wanneer je een missie niet gehaald hebt kan je op de xbox met je rechter trigger zorgen voor een restart,, maar wanneer een missie gelukt is kan dit niet.. toch maken andere spelers deze optie.. hoe doe je dat? Reageren
ElPolloLoco Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Geplaatst: 2 februari 2014 Vraag 1: Bij het instappen Y (Xbox) of driehoekje (Playstation) even ingedrukt houden. Reageren
thebig Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 (bewerkt) Nadat je een missie gehaald hebt, kan je deze volledig opnieuw spelen in Menu>Game. Daar kun je een lijst selecteren van alle gespeelde missies en alle S&F-missies. Scroll door de lijst en selecteer de missie die je wilt doen. Om een missie te herspelen mag de game niet bezig zijn met opslaan en mag je ook niet bezig zijn met een andere (sub)missie Ow je bedoelt vast online. Als je een missie gehaald hebt, kom je in een soort menu met alle spelers. Als er iemand X duwt (continue) ga je terug naar een sessie in online. Als echter iedereen vierkantje duwt (restart) zal de missie weer opnieuw beginnen. Ik ken het equivalent van vierkantje niet bij xbox, ik bedoel de linkse knop. Sommige missies kan je opstarten via Menu>Online>Jobs>Host Job>Mission. Die lijst is echter zeer beperkt. Bewerkt: 3 februari 2014 door thebig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.