GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Geplaatst: 2 februari 2014 (bewerkt) Sinds september 2013 heb ik een DAB + wekkerradio zodat ik weer naar Arrow Classic Rock de muziek van je leven, kan gaan luisteren, al hadden ze ook Sky Christmas wat ze helaas verandert hadden naar SKY Love, en dat is erg jammer want anders had ik het hele jaar naar kerst muziek kunnen luisteren, maar goed DAB + staat dus voor meer zenders met minder storingen en meer muziek dus. Wie gebruikt het nog meer ? en wanneer denken jullie dat FM gaat verdwijnen ??? Bewerkt: 2 februari 2014 door GTA-LCS-Maverick Reageren
moechy Geplaatst: 2 februari 2014 Rapport Geplaatst: 2 februari 2014 Misschien kan je beter eens uitleggen wat DAB+ betekent voor de mensen die het niet weten? Voor zover ik denk is het digitale radio met betere kwaliteit als FM? Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Ja en meer ruimte voor meer zenders, maar ik dag dat de meeste dat nou wel wisten. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 en wanneer denken jullie dat FM gaat verdwijnen ??? Doe es normaal, natuurlijk verdwijnt FM niet. Reageren
JJ-B Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik denk dat FM over 25 jaar iig wel weg is. iig de normale radio. Wie luistert dat nou tegenwoordig, als je gewoon de muziekjes kan luisteren die je wilt. Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 en wanneer denken jullie dat FM gaat verdwijnen ??? Doe es normaal, natuurlijk verdwijnt FM niet. FM gaat zeker wel verdwijnen. http://www.emerce.nl/nieuws/dab Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 zullen ouderen blij mee zijn Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 FM verdwijnt niet, kom op zeg Ik vind radio veel leuker dan eigen muziek. Er luisteren meer mensen FM dan je denkt. Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 FM verdwijnt niet, kom op zeg Ik vind radio veel leuker dan eigen muziek. Er luisteren meer mensen FM dan je denkt. Jawel want DAB + werkt veel beter en bevat meer mogelijkheden, en is ook nog is een stuk goedkoper voor de radiozenders. FM heeft verder eigenlijk alleen maar minpunten. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 FM verdwijnt niet, kom op zeg Ik vind radio veel leuker dan eigen muziek. Er luisteren meer mensen FM dan je denkt. Jawel want DAB + werkt veel beter en bevat meer mogelijkheden, en is ook nog is een stuk goedkoper voor de radiozenders. FM heeft verder eigenlijk alleen maar minpunten. dat vindt jij, ik heb DAB+ nog niet geprobeerd, maar FM werkt eigenlijk al fijn genoeg Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik heb nog nooit van DAB+ gehoord, en ik ga het ook niet proberen. FM werkt prima, is betaalbaar (anders waren ze allang iets als DAB+ gaan gebruiken); FM verdwijnt echt niet zomaar. Radio is er altijd al geweest om gewoon de knop om te zetten, en luisteren maar. En daar is FM perfect voor. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik heb geen van beide, doe dat maar eens na! Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik heb nog nooit van DAB+ gehoord, en ik ga het ook niet proberen. FM werkt prima, is betaalbaar (anders waren ze allang iets als DAB+ gaan gebruiken); FM verdwijnt echt niet zomaar. Radio is er altijd al geweest om gewoon de knop om te zetten, en luisteren maar. En daar is FM perfect voor. DAB+ is ook radio en dan hoef je niet eens te zoeken naar zenders, want met een knop ben je al bij de volgende zender zonder storingen. Voor veel zenders is FM helemaal niet betaalbaar, maar ook omdat er te weinig plek is voor meer zenders. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik heb nog nooit van DAB+ gehoord, en ik ga het ook niet proberen. FM werkt prima, is betaalbaar (anders waren ze allang iets als DAB+ gaan gebruiken); FM verdwijnt echt niet zomaar. Radio is er altijd al geweest om gewoon de knop om te zetten, en luisteren maar. En daar is FM perfect voor. Precies dit. Ik zou niet zonder FM radio kunnen. Ik heb ook nog nooit van DAB+ gehoord en denk dat veel mensen het ook niet kennen. Er zou vast wel een moment zijn waar DAB+ bekend wordt onder mensen en dat er ook echt veel gebruik van gemaakt wordt, maar voorlopig zou FM de boventoon voeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.