Jump to content

Wie heeft er al DAB + ?

GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Geplaatst:

DAB+ is ook radio en dan hoef je niet eens te zoeken naar zenders, want met een knop ben je al bij de volgende zender zonder storingen.

Op de meeste FM-radio's kun je ook met 1 knop door naar de volgende zender, zonder storingen. In ieder geval, die ik hier heb staan, daar kan dat wel mee.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA-LCS-Maverick

10

• Sir_Ballas

8

• _Night-Men_

6

• moechy

2

Geplaatst:

DAB+ is ook radio en dan hoef je niet eens te zoeken naar zenders, want met een knop ben je al bij de volgende zender zonder storingen.

Op de meeste FM-radio's kun je ook met 1 knop door naar de volgende zender, zonder storingen. In ieder geval, die ik hier heb staan, daar kan dat wel mee.

en anders heb je wel echt een baggerradio :{

ik zie heel dit DAB+ niet zo zitten, ik ben zowiezo een beetje tegen verandering aan iets wat al perfect werkt.

Geplaatst:

Dan zal het ook wel een paar jaar geduurd hebben voordat iedereen wist wat digitaal TV was ? want dat is eigenlijk het zelfde.

ik zie heel dit DAB+ niet zo zitten, ik ben zowiezo een beetje tegen verandering aan iets wat al perfect werkt.

En jij hoeft dus ook niet meer zelf je tijd instellen, en de wekker van je radio als je de stekker er even uit gehaald hebt of als de stroom even is uitgevallen ?? Natuurlijk heb je ook een optie om hem alleen in het wekend of doordeweeks af te laten gaan ??? Natuurlijk zie jij ook gelijk hoe de zender heet ??

Zo niet allemaal dan raad ik je toch echt aan om over te gaan naar DAB+ want die hebben ook betere zenders zonder reclame.

Geplaatst:

En jij hoeft dus ook niet meer zelf je tijd instellen, en de wekker van je radio als je de stekker er even uit gehaald hebt of als de stroom even is uitgevallen ?? Natuurlijk heb je ook een optie om hem alleen in het wekend of doordeweeks af te laten gaan ??? Natuurlijk zie jij ook gelijk hoe de zender heet ??

Zo niet allemaal dan raad ik je toch echt aan om over te gaan naar DAB+ want die hebben ook betere zenders zonder reclame.

Man stop toch eens met dat gezeur?

Jij vindt het goed en wil het zonodig hebben.

Laat mensen dan toch lekker doen die het niet moet hebben.

Leven en laten leven in plaats van dat opdringerig gedoe..

Geplaatst:

Dan zal het ook wel een paar jaar geduurd hebben voordat iedereen wist wat digitaal TV was ? want dat is eigenlijk het zelfde.

voor de tijd gebruik ik mn horloge/telefoon, de tijd opnieuw instellen op andere apparaten als de stroom eraf is geweest hoort er gewoon bij, en ik luister toch maar 2 zenders dus weet ik al hoe deze heten :7

en wat moechy zegt, probeer me maar niet over te halen, want dat gaat je toch niet lukken.

Geplaatst:
En jij hoeft dus ook niet meer zelf je tijd instellen, en de wekker van je radio als je de stekker er even uit gehaald hebt of als de stroom even is uitgevallen ?? Natuurlijk heb je ook een optie om hem alleen in het wekend of doordeweeks af te laten gaan ???

Ik gebruik geen wekker, en anders heb je nog altijd wekkerradio's. Met FM. En natuurlijk mobiele telefoons, waar al die functies opzitten.

Natuurlijk zie jij ook gelijk hoe de zender heet ??
Dat weet ik wel uit mijn hoofd, zo bijzonder veel zenders luister ik toch niet naar.

Ik luister radio niet per se om de muziek, ook om de programma's zelf. Neem bijvoorbeeld Rob Stenders, die kom ik niet tegen bij een of andere onbekende amateurzender.

Kortom: ding met veel functies, die ik niet vaker dan 1 keer zal gebruiken. Voor mij totaal overbodig, dus.

Geplaatst:

Ik luister radio niet per se om de muziek, ook om de programma's zelf. Neem bijvoorbeeld Rob Stenders, die kom ik niet tegen bij een of andere onbekende amateurzender.

of de ochtendshow van Q :7

Geplaatst:

Ja, als je dat leuk vindt :7

GTA-LCS-Maverick, ik hoop dat je met iets betere argumenten komt, want zo haal je mij (en enkele anderen) voorlopig niet over.

Geplaatst:

Even over de FM, die blijft voorlopig nog hoor, de FM apparatuur die in de Alticom torens zitten, zitten nog lang niet in de weg ;) (Toevallig net met die torens bezig)

Tot nu toe ben ik ook niet enthousiast over DAB+, in de auto valt het signaal haast elke 5 minuten wel even weg :7

Geplaatst:

GTA-LCS-Maverick, ik hoop dat je met iets betere argumenten komt, want zo haal je mij (en enkele anderen) voorlopig niet over.

Ja waarom zoveel moeite doen als het allemaal veel makkelijk kan ? Het mooiste bij DAB+ is dat er voor iedereen muziek is en niet alleen voor de jongen generatie.
Geplaatst:

Ja waarom zoveel moeite doen als het allemaal veel makkelijk kan ? Het mooiste bij DAB+ is dat er voor iedereen muziek is en niet alleen voor de jongen generatie.

er zijn genoeg zenders voor andere muziek hoor, die bijvoorbeeld alleen rock uitzenden (Veronica rock, of Veronica in het algemeen.)

Geplaatst:

Kun je je ook afvragen waarom ik iets nieuws zou nemen, zodat het minder moeite kost, terwijl het nu al amper moeite kost. FM is oud, bestaat lang, maar zeker niet ouderwets. En het werkt overal :)

Geplaatst:

Even over de FM, die blijft voorlopig nog hoor, de FM apparatuur die in de Alticom torens zitten, zitten nog lang niet in de weg ;) (Toevallig net met die torens bezig)

Tot nu toe ben ik ook niet enthousiast over DAB+, in de auto valt het signaal haast elke 5 minuten wel even weg :7

Dit dus, al zal Dab of een vorm ervan wel de FM laten verdwijnen.

Of gebruikt iedereen nog antenne TV? Juist, FM is gewoon hetzelfde als antenne TV en dit is ook al sinds 2006 uit de lucht.

Op het moment alleen nog niet interessant in de auto, signaal dat wegvalt en de radio's kosten een tikkie meer dan de FM varianten.

Geplaatst:

Man stop toch eens met dat gezeur?

Jij vindt het goed en wil het zonodig hebben.

Laat mensen dan toch lekker doen die het niet moet hebben.

Leven en laten leven in plaats van dat opdringerig gedoe..

flat,550x550,075,f.jpg

Ik luister eigenlijk nooit radio en DAB+ is gewoon digitale radio ofzo :? Je hebt nu ook internetradio, ik vraag me af waarom je dat niet gewoon via internet laat gaan. Daarbij vind ik FM en AM ook nog wel wat leuks ouderwets hebben :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...