_Night-Men_ Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 DAB+ is ook radio en dan hoef je niet eens te zoeken naar zenders, want met een knop ben je al bij de volgende zender zonder storingen. Op de meeste FM-radio's kun je ook met 1 knop door naar de volgende zender, zonder storingen. In ieder geval, die ik hier heb staan, daar kan dat wel mee. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 DAB+ is ook radio en dan hoef je niet eens te zoeken naar zenders, want met een knop ben je al bij de volgende zender zonder storingen. Op de meeste FM-radio's kun je ook met 1 knop door naar de volgende zender, zonder storingen. In ieder geval, die ik hier heb staan, daar kan dat wel mee. en anders heb je wel echt een baggerradio ik zie heel dit DAB+ niet zo zitten, ik ben zowiezo een beetje tegen verandering aan iets wat al perfect werkt. Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Dan zal het ook wel een paar jaar geduurd hebben voordat iedereen wist wat digitaal TV was ? want dat is eigenlijk het zelfde. DAB+ is ook radio en dan hoef je niet eens te zoeken naar zenders, want met een knop ben je al bij de volgende zender zonder storingen. Op de meeste FM-radio's kun je ook met 1 knop door naar de volgende zender, zonder storingen. In ieder geval, die ik hier heb staan, daar kan dat wel mee. en anders heb je wel echt een baggerradio ik zie heel dit DAB+ niet zo zitten, ik ben zowiezo een beetje tegen verandering aan iets wat al perfect werkt. En jij hoeft dus ook niet meer zelf je tijd instellen, en de wekker van je radio als je de stekker er even uit gehaald hebt of als de stroom even is uitgevallen ?? Natuurlijk heb je ook een optie om hem alleen in het wekend of doordeweeks af te laten gaan ??? Natuurlijk zie jij ook gelijk hoe de zender heet ?? Zo niet allemaal dan raad ik je toch echt aan om over te gaan naar DAB+ want die hebben ook betere zenders zonder reclame. Reageren
moechy Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 DAB+ is ook radio en dan hoef je niet eens te zoeken naar zenders, want met een knop ben je al bij de volgende zender zonder storingen. Op de meeste FM-radio's kun je ook met 1 knop door naar de volgende zender, zonder storingen. In ieder geval, die ik hier heb staan, daar kan dat wel mee. en anders heb je wel echt een baggerradio ik zie heel dit DAB+ niet zo zitten, ik ben zowiezo een beetje tegen verandering aan iets wat al perfect werkt. En jij hoeft dus ook niet meer zelf je tijd instellen, en de wekker van je radio als je de stekker er even uit gehaald hebt of als de stroom even is uitgevallen ?? Natuurlijk heb je ook een optie om hem alleen in het wekend of doordeweeks af te laten gaan ??? Natuurlijk zie jij ook gelijk hoe de zender heet ??Zo niet allemaal dan raad ik je toch echt aan om over te gaan naar DAB+ want die hebben ook betere zenders zonder reclame. Man stop toch eens met dat gezeur? Jij vindt het goed en wil het zonodig hebben. Laat mensen dan toch lekker doen die het niet moet hebben. Leven en laten leven in plaats van dat opdringerig gedoe.. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Dan zal het ook wel een paar jaar geduurd hebben voordat iedereen wist wat digitaal TV was ? want dat is eigenlijk het zelfde. DAB+ is ook radio en dan hoef je niet eens te zoeken naar zenders, want met een knop ben je al bij de volgende zender zonder storingen. Op de meeste FM-radio's kun je ook met 1 knop door naar de volgende zender, zonder storingen. In ieder geval, die ik hier heb staan, daar kan dat wel mee. en anders heb je wel echt een baggerradio ik zie heel dit DAB+ niet zo zitten, ik ben zowiezo een beetje tegen verandering aan iets wat al perfect werkt. En jij hoeft dus ook niet meer zelf je tijd instellen, en de wekker van je radio als je de stekker er even uit gehaald hebt of als de stroom even is uitgevallen ?? Natuurlijk heb je ook een optie om hem alleen in het wekend of doordeweeks af te laten gaan ??? Natuurlijk zie jij ook gelijk hoe de zender heet ?? Zo niet allemaal dan raad ik je toch echt aan om over te gaan naar DAB+ want die hebben ook betere zenders zonder reclame. voor de tijd gebruik ik mn horloge/telefoon, de tijd opnieuw instellen op andere apparaten als de stroom eraf is geweest hoort er gewoon bij, en ik luister toch maar 2 zenders dus weet ik al hoe deze heten en wat moechy zegt, probeer me maar niet over te halen, want dat gaat je toch niet lukken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 En jij hoeft dus ook niet meer zelf je tijd instellen, en de wekker van je radio als je de stekker er even uit gehaald hebt of als de stroom even is uitgevallen ?? Natuurlijk heb je ook een optie om hem alleen in het wekend of doordeweeks af te laten gaan ??? Ik gebruik geen wekker, en anders heb je nog altijd wekkerradio's. Met FM. En natuurlijk mobiele telefoons, waar al die functies opzitten. Natuurlijk zie jij ook gelijk hoe de zender heet ?? Dat weet ik wel uit mijn hoofd, zo bijzonder veel zenders luister ik toch niet naar.Zo niet allemaal dan raad ik je toch echt aan om over te gaan naar DAB+ want die hebben ook betere zenders zonder reclame. Ik luister radio niet per se om de muziek, ook om de programma's zelf. Neem bijvoorbeeld Rob Stenders, die kom ik niet tegen bij een of andere onbekende amateurzender. Kortom: ding met veel functies, die ik niet vaker dan 1 keer zal gebruiken. Voor mij totaal overbodig, dus. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ik luister radio niet per se om de muziek, ook om de programma's zelf. Neem bijvoorbeeld Rob Stenders, die kom ik niet tegen bij een of andere onbekende amateurzender. of de ochtendshow van Q Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ja, als je dat leuk vindt GTA-LCS-Maverick, ik hoop dat je met iets betere argumenten komt, want zo haal je mij (en enkele anderen) voorlopig niet over. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 heheh ieder zn smaak (iedere gek zn eigen gebrek :$) Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Even over de FM, die blijft voorlopig nog hoor, de FM apparatuur die in de Alticom torens zitten, zitten nog lang niet in de weg (Toevallig net met die torens bezig) Tot nu toe ben ik ook niet enthousiast over DAB+, in de auto valt het signaal haast elke 5 minuten wel even weg Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 4 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ja, als je dat leuk vindt GTA-LCS-Maverick, ik hoop dat je met iets betere argumenten komt, want zo haal je mij (en enkele anderen) voorlopig niet over. Ja waarom zoveel moeite doen als het allemaal veel makkelijk kan ? Het mooiste bij DAB+ is dat er voor iedereen muziek is en niet alleen voor de jongen generatie. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ja, als je dat leuk vindt GTA-LCS-Maverick, ik hoop dat je met iets betere argumenten komt, want zo haal je mij (en enkele anderen) voorlopig niet over. Ja waarom zoveel moeite doen als het allemaal veel makkelijk kan ? Het mooiste bij DAB+ is dat er voor iedereen muziek is en niet alleen voor de jongen generatie. er zijn genoeg zenders voor andere muziek hoor, die bijvoorbeeld alleen rock uitzenden (Veronica rock, of Veronica in het algemeen.) Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Kun je je ook afvragen waarom ik iets nieuws zou nemen, zodat het minder moeite kost, terwijl het nu al amper moeite kost. FM is oud, bestaat lang, maar zeker niet ouderwets. En het werkt overal Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Even over de FM, die blijft voorlopig nog hoor, de FM apparatuur die in de Alticom torens zitten, zitten nog lang niet in de weg (Toevallig net met die torens bezig) Tot nu toe ben ik ook niet enthousiast over DAB+, in de auto valt het signaal haast elke 5 minuten wel even weg Dit dus, al zal Dab of een vorm ervan wel de FM laten verdwijnen. Of gebruikt iedereen nog antenne TV? Juist, FM is gewoon hetzelfde als antenne TV en dit is ook al sinds 2006 uit de lucht. Op het moment alleen nog niet interessant in de auto, signaal dat wegvalt en de radio's kosten een tikkie meer dan de FM varianten. Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Man stop toch eens met dat gezeur? Jij vindt het goed en wil het zonodig hebben. Laat mensen dan toch lekker doen die het niet moet hebben. Leven en laten leven in plaats van dat opdringerig gedoe.. Ik luister eigenlijk nooit radio en DAB+ is gewoon digitale radio ofzo Je hebt nu ook internetradio, ik vraag me af waarom je dat niet gewoon via internet laat gaan. Daarbij vind ik FM en AM ook nog wel wat leuks ouderwets hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.