dionkoffie Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 hoi, Ik heb een galaxy S advance gt i9070 met android 4.1.2. Ik wil graag gaan rooten. ik heb op het internet gezocht maar ik vind steeds weer andere en ik weet niet welke ik moet nemen, ik heb ook niet zo gek veel verstand daarvan. ik heb wel met odin enzo gewerkt maar ik weet niet hoe ik moet rooten. Weet iemand goede files? mijn baseband versie is i9070XXLQE Reageren
Mrkwark Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Ugh ik had ook de s advance. Mij nooit gelukt om dat ding te rooten Gold luck Reageren
dionkoffie Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 (bewerkt) wat n kut ding he , het ergste is dat mijn power knop het niet meer werkt. ik kan wel in download mode komen maar niet in recovery mode dus ik heb er vrij weinig aan EDIT: Ik heb tot het einde van het internet gezocht en ik heb gedowngrade naar 2.3.6 en hem succesvol geroot Bewerkt: 5 februari 2014 door dionkoffie Reageren
Mrkwark Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 zo te horen was je daar niet blij mee 2.3.6 is ook een bagger android Reageren
dionkoffie Geplaatst: 6 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 2.3.6 is niet bagger. het draait enorm snel op mijn advance, sneller dan 4.1.2. ik heb 4.1.2 alleen omdat je daarop gta sa kan spelen anders was ik bij 2.3.6 gebleven Reageren
Woody268 Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 2.3.6 is niet bagger. het draait enorm snel op mijn advance, sneller dan 4.1.2. ik heb 4.1.2 alleen omdat je daarop gta sa kan spelen anders was ik bij 2.3.6 gebleven Recentere android versies zijn wel beter deze hebben namelijk een verbeterde beveiliging, gsm zijn vlotter werken, batterij zal langer uithouden,... De reden dat een recentere versie op jou gsm niet goed draait is wellicht omdat de rom niet goed geoptimaliseerd is voor jou gsm. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.