Jump to content

Telefoon rooten


dionkoffie

Recommended Posts

hoi,

Ik heb een galaxy S advance gt i9070 met android 4.1.2.

Ik wil graag gaan rooten. ik heb op het internet gezocht maar ik vind steeds weer andere en ik weet niet welke ik moet nemen, ik heb ook niet zo gek veel verstand daarvan. ik heb wel met odin enzo gewerkt maar ik weet niet hoe ik moet rooten.

Weet iemand goede files?

mijn baseband versie is

i9070XXLQE

Link to comment
Delen op andere websites

wat n kut ding he :puh:, het ergste is dat mijn power knop het niet meer werkt. ik kan wel in download mode komen maar niet in recovery mode dus ik heb er vrij weinig aan :puh:

EDIT:

Ik heb tot het einde van het internet gezocht en ik heb gedowngrade naar 2.3.6 en hem succesvol geroot :)

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

2.3.6 is niet bagger. het draait enorm snel op mijn advance, sneller dan 4.1.2. ik heb 4.1.2 alleen omdat je daarop gta sa kan spelen anders was ik bij 2.3.6 gebleven

Recentere android versies zijn wel beter deze hebben namelijk een verbeterde beveiliging, gsm zijn vlotter werken, batterij zal langer uithouden,...

De reden dat een recentere versie op jou gsm niet goed draait is wellicht omdat de rom niet goed geoptimaliseerd is voor jou gsm. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...