Jaspur Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 AEZAKMI En daarmee kom je dus in de legerbasis? Met die code?. Ik geloof er niks van. Maar ik ga dit niet hier lopen schreeuwen zonder het uit te testen. We zullen het zien. Dus jij beweerd dat als ik die code intik dat ik gelijk in die legerbasis sta? Iets meer uitleg S.V.P. Voor de Pc die code ja. 'Nooit meer pliesiej achter je aan'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 welke cheats? want bij mijn weten is er nog nooit iemand in Area 69 geweest buiten die missie en/of de blue hell! place manager :rolleyes: dan kan je er wel in, jij moet je boeken open slaan, en studeren jongetje. Er zijn genoeg methoden om er te komen zonder de missie en/of blue hell k? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Voor de Pc die code ja. 'Nooit meer pliesiej achter je aan'. Jaaa Oke. Maar ik bedoel kom je daarmee echt de legerbasis in. En dan bedoel echt in. Netzoals in die missie van de Truth. Dus in het gebouw en niet buiten. Want ja dan klopt het. Dan klopt dat je geen politie achter je aan krijgt maar dat wil nog niet zeggen dat je daar naar binnenkan. Want dat is zover ik weet onmogelijk. :unsure: Jowx zei: daar heb je toch niks aan, dan kom je dat complex toch niet in. dat blijft toch afgesloten met die cheat, alleen je staat zonder politie voor gesloten deur Inderdaad dat probeer ik ook te zeggen. Bewerkt: 19 juli 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) AEZAKMI En daarmee kom je dus in de legerbasis? Met die code?. Ik geloof er niks van. Maar ik ga dit niet hier lopen schreeuwen zonder het uit te testen. We zullen het zien. Dus jij beweerd dat als ik die code intik dat ik gelijk in die legerbasis sta? Iets meer uitleg S.V.P. Voor de Pc die code ja. 'Nooit meer pliesiej achter je aan'. daar heb je toch niks aan, dan kom je dat complex toch niet in. dat blijft toch afgesloten met die cheat, alleen je staat zonder politie voor gesloten deur :huh: en volgende keer ABN aub Edit: al 2 die mij voor waren :blink: ben traag Bewerkt: 19 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) @ maarte41: welke luchtpijp? @ Jaspur: waar slaat dat op? :blink: Als je de missie black project speelt en je bent ontdekt voordat je binnen bent kan je niet meer langs de hoofdingang en moet je langs een luchtpijp in het zuid-oosten van de basis naar binnen en langs daar kan ik nu altijd binnen. B) Bewerkt: 19 juli 2005 door maarte41 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 @ maarte41: welke luchtpijp? @ Jaspur: waar slaat dat op? :blink: Als je de missie black project speelt en je bent ontdekt voordat je binnen bent kan je niet meer langs de hoofdingang en moet je langs een luchtpijpin het zuid-oosten van de basis naar binnen en langs daar kan ik nu altijd binnen. B) o ok ik dacht die pijpen die op zee uit komen :lol: maar thnx iig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 ik denk dat het een bug is ofzo maar dat is allang gezegt dus gebruik de zoekfunctie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 maar als je daar binnen bent wat wil je daar dan doen :question: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 @ maarte41: welke luchtpijp? @ Jaspur: waar slaat dat op? :blink: Als je de missie black project speelt en je bent ontdekt voordat je binnen bent kan je niet meer langs de hoofdingang en moet je langs een luchtpijp in het zuid-oosten van de basis naar binnen en langs daar kan ik nu altijd binnen. B) die luchtpijp is bij mij dicht gelast !! er zit gewoon een ijzer plaat on de eerste laag.! die eertste laag kan ik kapot knallen maar die tweede niet hoe kan dat ?!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 @ maarte41: welke luchtpijp? @ Jaspur: waar slaat dat op? :blink: Als je de missie black project speelt en je bent ontdekt voordat je binnen bent kan je niet meer langs de hoofdingang en moet je langs een luchtpijp in het zuid-oosten van de basis naar binnen en langs daar kan ik nu altijd binnen. B) die luchtpijp is bij mij dicht gelast !! er zit gewoon een ijzer plaat on de eerste laag.! die eertste laag kan ik kapot knallen maar die tweede niet hoe kan dat ?!? Ik zag een paar dagen geleden een topic van iemand waarbij de grote poort vanachter bij het vliegdekschip altijd open is. Ik zal hetzelfde hebben maar dan bij area 69. Waarschijnlijk is het een fout in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 maar weet er iemand waarom die luchtpijp bij iedereen open is ,en bij mij niet ??????? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) maar weet er iemand waarom die luchtpijp bij iedereen open is ,en bij mij niet ???????alvast bedankt hoe kom je erbij dat hij bij iedereen open is??? :blink: het komt zeer zeldzaam voor dat hij open is bij iemand, bij de meeste is hij juist dicht ook bij mij is hij dicht <_< greetz jowx Bewerkt: 20 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 @maarte41 Post eerst is een screen (met de knop 'print screen'gemaakt) Dan kunnen we ook de map zien en dus zien dat je niet met een missie bezig bent. Als je dan in de luchtpijp staat en naar boven kijkt geloof ik je. Geen screen = bullshit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 is het deze? of deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik denk dat de bovenste hier bedoelt wordt greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.