Jump to content

Legerkazerne in de Desert


Jaspur

Recommended Posts

AEZAKMI

En daarmee kom je dus in de legerbasis? Met die code?. Ik geloof er niks van. Maar ik ga dit niet hier lopen schreeuwen zonder het uit te testen. We zullen het zien.

Dus jij beweerd dat als ik die code intik dat ik gelijk in die legerbasis sta? Iets meer uitleg S.V.P.

Voor de Pc die code ja. 'Nooit meer pliesiej achter je aan'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    7

  • Jaspur

    5

  • maarte41

    4

  • Kraay

    3

Top Posters In This Topic

welke cheats? want bij mijn weten is er nog nooit iemand in Area 69 geweest buiten die missie en/of de blue hell!

place manager :rolleyes:

dan kan je er wel in, jij moet je boeken open slaan, en studeren jongetje. Er zijn genoeg methoden om er te komen zonder de missie en/of blue hell k?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Pc die code ja. 'Nooit meer pliesiej achter je aan'.

Jaaa Oke. Maar ik bedoel kom je daarmee echt de legerbasis in. En dan bedoel echt in. Netzoals in die missie van de Truth. Dus in het gebouw en niet buiten. Want ja dan klopt het. Dan klopt dat je geen politie achter je aan krijgt maar dat wil nog niet zeggen dat je daar naar binnenkan. Want dat is zover ik weet onmogelijk. :unsure:

Jowx zei:

daar heb je toch niks aan, dan kom je dat complex toch niet in. dat blijft toch afgesloten met die cheat, alleen je staat zonder politie voor gesloten deur

Inderdaad dat probeer ik ook te zeggen.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Link to comment
Delen op andere websites

AEZAKMI

En daarmee kom je dus in de legerbasis? Met die code?. Ik geloof er niks van. Maar ik ga dit niet hier lopen schreeuwen zonder het uit te testen. We zullen het zien.

Dus jij beweerd dat als ik die code intik dat ik gelijk in die legerbasis sta? Iets meer uitleg S.V.P.

Voor de Pc die code ja. 'Nooit meer pliesiej achter je aan'.

daar heb je toch niks aan, dan kom je dat complex toch niet in. dat blijft toch afgesloten met die cheat, alleen je staat zonder politie voor gesloten deur :huh: :puh:

en volgende keer ABN aub ;)

Edit: al 2 die mij voor waren :blink: ben traag :puh:;)

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

@ maarte41: welke luchtpijp?  ;)

@ Jaspur: waar slaat dat op?  :blink:

Als je de missie black project speelt en je bent ontdekt voordat je binnen bent kan je niet meer langs de hoofdingang en moet je langs een luchtpijp in het zuid-oosten van de basis naar binnen en langs daar kan ik nu altijd binnen. B)

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

@ maarte41: welke luchtpijp?  ;)

@ Jaspur: waar slaat dat op?  :blink:

Als je de missie black project speelt en je bent ontdekt voordat je binnen bent kan je niet meer langs de hoofdingang en moet je langs een luchtpijpin het zuid-oosten van de basis naar binnen en langs daar kan ik nu altijd binnen. B)

o ok ;)

ik dacht die pijpen die op zee uit komen :lol:

maar thnx iig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@ maarte41: welke luchtpijp?  ;)

@ Jaspur: waar slaat dat op?  :blink:

Als je de missie black project speelt en je bent ontdekt voordat je binnen bent kan je niet meer langs de hoofdingang en moet je langs een luchtpijp in het zuid-oosten van de basis naar binnen en langs daar kan ik nu altijd binnen. B)

die luchtpijp is bij mij dicht gelast !!

er zit gewoon een ijzer plaat on de eerste laag.!

die eertste laag kan ik kapot knallen

maar die tweede niet

hoe kan dat ?!?

Link to comment
Delen op andere websites

@ maarte41: welke luchtpijp?  ;)

@ Jaspur: waar slaat dat op?  :blink:

Als je de missie black project speelt en je bent ontdekt voordat je binnen bent kan je niet meer langs de hoofdingang en moet je langs een luchtpijp in het zuid-oosten van de basis naar binnen en langs daar kan ik nu altijd binnen. B)

die luchtpijp is bij mij dicht gelast !!

er zit gewoon een ijzer plaat on de eerste laag.!

die eertste laag kan ik kapot knallen

maar die tweede niet

hoe kan dat ?!?

Ik zag een paar dagen geleden een topic van iemand waarbij de grote poort vanachter bij het vliegdekschip altijd open is. Ik zal hetzelfde hebben maar dan bij area 69.

Waarschijnlijk is het een fout in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

maar weet er iemand waarom die luchtpijp bij iedereen open is ,en bij mij niet ???????

alvast bedankt

hoe kom je erbij dat hij bij iedereen open is??? :blink:

het komt zeer zeldzaam voor dat hij open is bij iemand, bij de meeste is hij juist dicht ;)

ook bij mij is hij dicht <_<

greetz jowx ;)

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

@maarte41

Post eerst is een screen (met de knop 'print screen'gemaakt)

Dan kunnen we ook de map zien en dus zien dat je niet met een missie bezig bent.

Als je dan in de luchtpijp staat en naar boven kijkt geloof ik je.

Geen screen = bullshit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...