-Roy- Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 het gaas kun je kapot schieten maar daar onder zit beton of een stalen plaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 het gaas kun je kapot schieten maar daar onder zit beton of een stalen plaat ja das ook bij mij. maar als er een trainer komt voor SA met een Jetpack code waardoor je ook door muren heenkan dan kunnen we der wel in. ------- 1e bericht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 het gaat erom dat maarte 41 beweert dat hij er zonder enige mods oid erin kan. Zoals w3sl3y al zei: eerst een screen posten met bewijs! :rolleyes: @ Low-Co: welkom op het forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 das wat ik bedoel ,een plaat die je kapot kan schieten ,maar die daar onder is onverwoestbaar :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 @maarte41Post eerst is een screen (met de knop 'print screen'gemaakt) Dan kunnen we ook de map zien en dus zien dat je niet met een missie bezig bent. Als je dan in de luchtpijp staat en naar boven kijkt geloof ik je. Geen screen = bullshit Hier zijn wat foto's. (ik heb de ps2 versie dus ze zijn met een fototoestel gemaakt) foto1 foto2 foto3 foto4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ok, je hebt gelijk. wel vaag, ik denk dat het gewoon een bug is :lol: greetz jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.