lucvg Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Hoi, Mijn zoontje heeft met zijn neef het spel skyrim gespeeld op zijn ps3, ze hebben vanalles gewist omdat, volgens die neef, het geheugen te klein was maar nu kan onze zoon Gta5 niet meer spellen. Help!! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Okej, de kans is dus groot dat ze (onbewust) een groot deel van GTA V hebben verwijderd van de harde schijf. Dus dan gok ik dat je alles gaat moeten verwijderen (savegames buiten beschouwing, ik heb het over de game zelf) en alles opnieuw zult moeten installeren. Alleen heb ik daar geen echte ervaring mee, dus iemand anders zal je moeten helpen met het daadwerkelijk proces. Reageren
lucvg Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 (bewerkt) Bedankt voor Uw reactie, de ps3 is volledig gecrasht en is binnen voor herstelling (in garantie) ;-) Groetjes, Bewerkt: 9 februari 2014 door lucvg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.