Jump to content

Stad voor de volgende GTA.

Welke stad zou jij willen voor de nieuwe GTA.  

52 leden hebben gestemd

1. 1. Welke stad zou jij willen voor de nieuwe GTA.

• Vice City
      20
    • Liberty City
      2
    • Los Santos
      0
    • San Fierro
      4
    • Londen
      4
    • Carcer City
      2
    • Las Venturas
      3
    • Chicago
      4
    • Detroit
      4
    • Washington DC
      3
    • Andere
      6

Recommended Posts

• Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dotz

9

• FcUtreg4Life

6

• JohanManke

6

• Phoenyxar

4

Geplaatst:

@GTA VC,

1, zou kunnen

2, is 'n staat, geen stad, en daar speelt V zich al af

3, is de bijnaam voor, overwegend door Chinezen bevolkte, wijken in diverse (wereld)steden en dus ook geen stad

Geplaatst:

Vice City, puur omdat het een geweldige sfeer heeft en de muziek is tot nu toe ongeevenaard.

Maar wel alleen als ze in de 80's blijven.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Vice City omdat de sfeer in die games echt ge-wel-dig was. Veel beter dan in v en IV en alle andere

Geplaatst:

Chicago ... en dan het liefst ala San Andreas in combinatie met Detroit en Toronto. (Great Lake District)

Speel dan watch dogs maar, en als je dat gedaan hebt heb je Chigaco ook wel gezien.

Geplaatst: (bewerkt)

Ney york hebben we al iets van 5 x gehad. En miami en los Angeles ook al 2 x.

Ik vind dat het daarom ook tijd word voor een nieuwe stad.

Chicago lijkt me perfect voor gta 6.Want er was en er is nog steeds veel misdaad in die stad.

Weet zeker dat ze een mooie story line kunnen maken in Chicago.

Bewerkt: door rubensoest01
Geplaatst:

Ik heb voor iets anders gestemd omdat ik wel eens wat anders wil zien dan Amerika. Iets in Europa lijkt me wel leuk (geen Londen want deze is al eens geweest) Parijs, Milaan, Venetië of iets dergelijks.

Geplaatst:

Ney york hebben we al iets van 5 x gehad. En miami en los Angeles ook al 2 x.

Ik vind dat het daarom ook tijd word voor een nieuwe stad.

Chicago lijkt me perfect voor gta 6.Want er was en er is nog steeds veel misdaad in die stad.

Weet zeker dat ze een mooie story line kunnen maken in Chicago.

Imo hebben we pas een keer een goede representatie van New York gehad (in GTA IV), een keer Vice City en twee keer Los Angeles.

Vind het New York van GTA 3 maar erg mager.

Geplaatst:

Ik zeg vice city. Ik vind dat ie niet achter mag blijven en vind het een geweldige stad. Sommigen vinden het niks omdat de stad er in het 3D universum niet aansprekend uitzag maar het Miami van tegenwoordig is veel anders. Kijk naar Los Santos bij GTA san Andreas en GTA V.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik denk dat alles moeilijk zal zijn. Het liefst zou ik Rio De Janeiro willen. Prachtig, grote diversiteit, en ook countryside in de omgeving. Enorm grote criminaliteit en de sloppenwijken zouden een meesterwerkje kunnen worden.

Maar aangezien het een Amerikaanse game is, zal het hopelijk San Fierro/Las Venturas zijn. Las Venturas is wat moeilijk, en zou een stad zijn volledig omgeven door woestijn, en zou dus wat saai zijn. Ik zie dat niet gebeuren dus jammer genoeg geen Grand Canyon. San Fierro is wel mogelijk, en zou leuk zijn. Vice City kan ook.

Ik denk dat het tussen San Fierro en Vice City zal gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...