WaXweazle1976 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Misschien is het al een keer gevraagd hoor maar heb ik het nog niet gevonden, ff een simpel vraagje... Wat gebeurt er eigenlijk als ik een gekochte auto van een andere speler steel en in mijn eigen garage zet of wil zetten...? Word ie dan van mij of kan ik mijn garage gewoon niet in, hoe gaat dat eigelijk...? Ik ga, wil of kan dat niet proberen want ik zou dat ook niet leuk vinden als ze dat met mijn auto's zouden doen en ik heb gewoonweg geen ruimte... Maar mss wel iets om rekening mee te houden als iemand met je auto wegrijd omdat je ff vergeten ben de boel op slot te doen... :s Iemand die hier ervaring mee heb...? Ik hoor het wel... Greetzz.. >>> Door Big Boss: Kies je de volgende keer een duidelijkere titel? Alvast bedankt. <<< Reageren
PrutserNL Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Kan niet omdat alle auto's van spelers trackers hebben en als je dan je garage in wil rijden krijg je een melding dat de auto al van iemand is. Reageren
UberBug Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 (bewerkt) Tevens hebben de meeste spelers de optie aangevinkt dat geen andere speler - of alleen jou crew/friends - in jouw auto kan komen. Bewerkt: 5 februari 2014 door sssjakie Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Ja die optie heb ik ook meestal aanstaan alleen als ik wat mission's heb gespeeld (waar nog wel eens iemand met je mee moet/mag rijden) en ik kom weer terug in de session vergeet ik hem nog wel eens aan te zetten... Maar als je de garage niet in kom hoef ik me ook geen "zorgen"te maken... Thx... Greetzz.. Reageren
ole23 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 (bewerkt) Maar wat als je een auto hebt zonder tracker en verzekering kan degene dan wel die auto in zijn garage kwijt en later verzekeren voor zichzelf? En dan bedoel ik een andere speler Bewerkt: 5 februari 2014 door ole23 Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Geplaatst: 5 februari 2014 Maar wat als je een auto hebt zonder tracker en verzekering kan degene dan wel die auto in zijn garage kwijt en later verzekeren voor zichzelf? En dan bedoel ik een andere speler dan is het ook geen auto van een andere speler:) maar gewoon een random auto van de straat:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.