Jump to content

GTA5 op PS3 en op PS4


S1LKW00D_

Recommended Posts

Hi Gents,

Een kleine discussie die ik met mijn collega heb is de vraag of spelers van GTA5 op de PS3 kunnen samen spelen met spelers op de PS4 ( zodra GTA5 op de PS4 komt )

Ik denk van niet, al is het vanwege het feit dat PS3 speler niet hoeven te betalen om online te gaan en PS4 spelers wel.

Zullen er ook technische redenen zijn ? (PS4 toch een ander soort besturingssysteem ? )

Wat denken jullie ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, op PS4 kan men waarschijnlijk ook met meer spelers in een match (tot 32 of tot 64 bijvoorbeeld) en ook hardware- PS4 heeft zware voordelen met renderdistance mogelijkheden etc, tegenover de PS3

Inderdaad. Daarom zullen ze dit nooit doen. Bij R* hadden we nog gevraagd of Xbox mensen tegen PS3 mensen konden spelen, maar blijkbaar kan dit niet vanwege rechten gedoe en omdat je dus voordeel kan hebben met een bepaald console

Dat RAGE wel of niet geschikt is zou geen issue moeten zijn. Voor de servers van Rockstar Games maakt het echt niet uit of apparaat A, B, C of xbox tegen hun praat. Ze hebben dus eerder opzettelijk gemaakt dat dit niet werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox met PlayStation kan niet. Aangezien PlayStation PlayStation Netwerk gebruikt en Xbox Xbox Live. PC en Xbox moet denk ik geen probleem worden... Maar dan moet er we, speciale software worden gereleased door Microsoft die het mogelijk maakt om op PC's in te loggen met Xbox Live ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...