Jump to content

[android] hoe kom ik in recovery mode?


dionkoffie

Recommended Posts

En daar kom ik weer met een topic met de vraag om hulp...

Ik heb het hele internet afgezocht en ik kom er niet achter

zoals je mischien weet heb ik een s advance. een paar dagen geleden had ik hem weer naar 2.3.6 gebracht en geroot. Maar 2.3.6 kan geen gta sa hebben dus heb ik hem weer naar 4.1.2 gezet. Ik wil hem rooten en ik weet hoe ik dit moet doen. Via de recovery mode. Ik weet hoe ik daar in moet komen maar mijn power button werkt niet meer. Is er een andere manier om erin te komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je eigenlijk dat de power button niet meer werkt? Als je je mobiel niet meer aan of uit kunt zetten kun je er sowiezo toch al niks meer mee lijkt me?

En als je al vanaf 2.3.6 naar 4.1.2 bent gegaan, dan heb je toch al root toegang nodig gehad om dat te kunnen doen? dan hoef je hem toch niet nog eens te rooten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kreeg update van 2.3.6 naar 4.1.2

en je kan wel in recovery mode komen... via een app waar je root voor nodig heb dus daar heb je vrij weinig aan.

hoe ik de telefoon aan krijg? Als hij uit is doe ik de oplader er in en snel uit en dan hou ik de home knop + volume down ingedrukt en dan krijg ik download mode, ik kies daar 'reboot device' en dan start die.

ik kom wel in download mode maar niet in recovery mode.

Het is toch tijdelijk dus geen echte nood als die gebrickt word. ik ga toch s4 halen over 2 weken maar ik wil hem rooten op versie 4.1.2. Kan het ook via odin?

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...