Da Phoenix Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Ligt het aan mij of zijn er laatste tijd veel meer armored trucks dan voorheen. Elke keer als ik bij de modshop downtown kom springt er wel één op mijn radar. Laatst kwam er elke keer één aan. Samen met een maat ongeveer 200k opgehaald door continue armored trucks te overvallen. Reageren
Nitivity Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 (bewerkt) Viel mij ook al op inderdaad, maak er gebruik van zou ik zeggen voor zolang t duurt! Bewerkt: 6 februari 2014 door nitivity Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Die armored trucks zijn leuk ja, maar het gaat mij eerder om de XP die je ervoor krijgt, als je merkt dat die dingen blijven spawnen grijp je kans want je levelt zo 5 levels in een half uur met die trucks. Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Ligt het ook aan je rank? Ik zit in 113 nu en heb echt al een paar weken geen armored truck gezien? Toch zit ik Veel in free roam.. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Idk, bij mij spawnde hij bij mijn vorige character ook, en die was level 148 Reageren
R3ne Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Uhm geen last van krijg eens 1 x in de week een armored truck te zien maar voordat ik er ben is het al een dikke rampage..andere spelers die ervoor mekaar afknallen hehe.. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 in normale world rijden ze bijna niet zit ik met vrienden in inviteonly zie je ze wel sneller spawnen... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 in normale world rijden ze bijna niet zit ik met vrienden in inviteonly zie je ze wel sneller spawnen... Ik zit eigenlijk altijd in Invite Only dus misschien daardoor. Reageren
Nitivity Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Als eenmaal dat ding spawnt...gewoon in de buurt blijven, want er komen er meer! gister ook weer een gratis level erbij gekregen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.