Jump to content

Rockstar Warehouse Update (nieuwe Grand Theft Auto: V artikelen!)


Michael

Recommended Posts

Rockstar Warehouse Update.

Van de officiële Grand Theft Auto V collectie van het Rockstar Warehouse is zojuist weer geüpdatetet met wat leuke en nieuwe goodies die ik met jullie graag wil delen.

179ea408_o.png



GTAV C-Note Yoga Mat

Je ziet het goed, een yogamat van Grand Theft Auto V. Leuk als je ook echt aan Yoga doet, de bekende Fabian LaRouche 'approves' deze yogamat. Voor een klein bedrag van 32.- euro kan je voortaan je Yoga op een leuk matje doen!

0ad452d9_o.png

Een leuke item voor de keukenliefhebbers onder de Grand Theft Auto fans. Namelijk een GTAV Safe Lock Timer met het Grand Theft Auto V én het Rockstar Games logo.



895134c1_o.png



Een van mijn favoriete recent toegevoegde shirts van Rockstar Games. Een San Andreas Federal Reserve Tee. Ik vind de kleur en de stijl zeer intressant en hij is te koop voor maar 22 euro. Natuurlijk een goedkoop shirtje met het logo van Rockstar Games, en een kleine logo bij de nek. Ook kan je het Grand Theft Auto V logo zien onderin de rechterhoek van het shirt. Een leuk feitje, dit logo wordt best wel vaak gebruikt. Met name in de Special Edition hardcase kan je genieten van een hetzelfde logo.

Ben jij misschien geïntresseerd in een van deze artikelen? Schroom dan niet en kijk eventjes bij het artikel van Rocksar Games. De bovenstaande foto's zijn verkleind en transparant gemaakt om het topic niet wat vreemd te maken. Hierbij kan nog steeds wat witte randen bij de plaatjes zijn, ik heb mijn best gedaan om het wat fatsoenlijk uit te laten zien. De volledige afbeeldingen kan je ook vinden bij het artikel van Rockstar Games :)

Link to comment
Delen op andere websites

ligt het aan mij of lijkt de persoon op die yogamat op michael? :7

ligt aan jou :puh:

Inderdaad. Is gewoon een karikatuur van Benjamin Franklin die op het 100 dollar biljet staat.

Toch snap ik wel waar Ballas vandaan komt. :Y Het voorhoofd lijkt iets kleiner, de wenkbrauwen iets dikker en ronder, ogen iets zwarter... Het lijkt inderdaad wel alsof ze een beetje aangepast hebben om er iets van Michael in terug te laten komen. Ik zie Michael er ook wel in eigenlijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal het wel aan mij liggen, maar ik zie geen enkele gelijkenis. Ik zie alleen totaal andere wenkbrauwen, ogen, neus, mond, oren, kin en kaaklijn. Maar ja .... misschien is dit zo'n dingetje dat je het alleen ziet als je het wilt zien en andersom. :?

154ewki.jpg

179ea408_o.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...