Jump to content

[vraag] voertuigen die niet in de garage kunnen in gta online

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo forumers.

Ik heb weer een vraagje.

Bestaat er misschien een lijst van voertuigen die niet in de garage kunnen met gta online. Want dat lijkt me wel handig.voordat ik dat betrefende voertuig steel en helemaal pimpt en er dan pas achter kom.

Ik weet dat de rat loader en de tow truck niet kunnen maar zijn er nog meer voertuigen waarbij dit ook het geval is.

Bewerkt: door ole23
Geplaatst:

In ieder geval kun je alle als Utility Vehicle aangeduide voertuigen niet in je garage zetten. Datzelfde geld voor The Lost Burrito en meer weet ik er niet.

Geplaatst: (bewerkt)

De Sadler kan wel in je garage. ;)

(ook Utility)

Dan is dat ook 'n fout van Rockstar die ze zelf nog niet ontdekt hebben. Tenminste ... de reden die R* opgaf voor het verwijderen van de Rat-Loaders was dat dit 'n Utility Vehicle betrof en het niet de bedoeling was dat men UV's kon bezitten.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Geplaatst:

Let ermee op dat de Clean Rebel ook niet in je garage kan maar de Rusty Rebel weer wél.

De volgende kunnen niet:

Politie- en ambulance voertuigen (en andere emergency vehicles)

Utility Vehicles (uitzondering Sadler en Ratloader die nu plotseling wel in de garage kan)

Vrachtwagens

Boten

Vliegtuigen

Helikopters

De Blazer (Quad/Strandwacht) kunnen wel in je garage gezet worden maar Trevors Blazer weer niet (muv een glitch waarmee het wel kan)

Geplaatst:

Let ermee op dat de Clean Rebel ook niet in je garage kan maar de Rusty Rebel weer wél.

De volgende kunnen niet:

Politie- en ambulance voertuigen (en andere emergency vehicles)

Utility Vehicles (uitzondering Sadler en Ratloader die nu plotseling wel in de garage kan)

Vrachtwagens

Boten

Vliegtuigen

Helikopters

De Blazer (Quad/Strandwacht) kunnen wel in je garage gezet worden maar Trevors Blazer weer niet (muv een glitch waarmee het wel kan)

ratloader kon niet gister geprobeert tow truck kan ook via een trucq
Geplaatst:

De Sadler kan wel in je garage. ;)

(ook Utility)

Dan is dat ook 'n fout van Rockstar die ze zelf nog niet ontdekt hebben. Tenminste ... de reden die R* opgaf voor het verwijderen van de Rat-Loaders was dat dit 'n Utility Vehicle betrof en het niet de bedoeling was dat men UV's kon bezitten.

Euhm, waarom zou het een fout zijn? :7

Je kan de Sadler gewoon kopen voor 35,000$

Ik heb er zelf ook een :)

Geplaatst:

Het is 'n fout omdat R* claint dat het niet de bedoeling is dat je UV's kunt bezitten, dus ....

A) Hij is net als de Rat-Loader verkeerd geklasseerd (RL was musclle, moest UV zijn)

B) Hij had niet te koop mogen staan

Geplaatst:

Het is 'n fout omdat R* claint dat het niet de bedoeling is dat je UV's kunt bezitten, dus ....

A) Hij is net als de Rat-Loader verkeerd geklasseerd (RL was musclle, moest UV zijn)

B) Hij had niet te koop mogen staan

RL wordt weer musscul of hoe je dat spelt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...