ole23 Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 (bewerkt) Hallo forumers. Ik heb weer een vraagje. Bestaat er misschien een lijst van voertuigen die niet in de garage kunnen met gta online. Want dat lijkt me wel handig.voordat ik dat betrefende voertuig steel en helemaal pimpt en er dan pas achter kom. Ik weet dat de rat loader en de tow truck niet kunnen maar zijn er nog meer voertuigen waarbij dit ook het geval is. Bewerkt: 7 februari 2014 door ole23 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 In ieder geval kun je alle als Utility Vehicle aangeduide voertuigen niet in je garage zetten. Datzelfde geld voor The Lost Burrito en meer weet ik er niet. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 De Sadler kan wel in je garage. (ook Utility) Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 (bewerkt) De Sadler kan wel in je garage. (ook Utility) Dan is dat ook 'n fout van Rockstar die ze zelf nog niet ontdekt hebben. Tenminste ... de reden die R* opgaf voor het verwijderen van de Rat-Loaders was dat dit 'n Utility Vehicle betrof en het niet de bedoeling was dat men UV's kon bezitten. Bewerkt: 7 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Let ermee op dat de Clean Rebel ook niet in je garage kan maar de Rusty Rebel weer wél. De volgende kunnen niet: Politie- en ambulance voertuigen (en andere emergency vehicles) Utility Vehicles (uitzondering Sadler en Ratloader die nu plotseling wel in de garage kan) Vrachtwagens Boten Vliegtuigen Helikopters De Blazer (Quad/Strandwacht) kunnen wel in je garage gezet worden maar Trevors Blazer weer niet (muv een glitch waarmee het wel kan) Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Let ermee op dat de Clean Rebel ook niet in je garage kan maar de Rusty Rebel weer wél. De volgende kunnen niet: Politie- en ambulance voertuigen (en andere emergency vehicles) Utility Vehicles (uitzondering Sadler en Ratloader die nu plotseling wel in de garage kan) Vrachtwagens Boten Vliegtuigen Helikopters De Blazer (Quad/Strandwacht) kunnen wel in je garage gezet worden maar Trevors Blazer weer niet (muv een glitch waarmee het wel kan) ratloader kon niet gister geprobeert tow truck kan ook via een trucq Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 De Sadler kan wel in je garage. (ook Utility) Dan is dat ook 'n fout van Rockstar die ze zelf nog niet ontdekt hebben. Tenminste ... de reden die R* opgaf voor het verwijderen van de Rat-Loaders was dat dit 'n Utility Vehicle betrof en het niet de bedoeling was dat men UV's kon bezitten. Euhm, waarom zou het een fout zijn? Je kan de Sadler gewoon kopen voor 35,000$ Ik heb er zelf ook een Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Het is 'n fout omdat R* claint dat het niet de bedoeling is dat je UV's kunt bezitten, dus .... A) Hij is net als de Rat-Loader verkeerd geklasseerd (RL was musclle, moest UV zijn) B) Hij had niet te koop mogen staan Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Het is 'n fout omdat R* claint dat het niet de bedoeling is dat je UV's kunt bezitten, dus .... A) Hij is net als de Rat-Loader verkeerd geklasseerd (RL was musclle, moest UV zijn) B) Hij had niet te koop mogen staan RL wordt weer musscul of hoe je dat spelt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.