MJ_Forever Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Hallo, sinds een tijdje print mijn HP Photosmart C5200 scheef en ik vind dit best irritant. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Want ik heb geen zin om een nieuwe printer te kopen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Papier recht in de papierlade leggen? Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 7 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Papier recht in de papierlade leggen? Al 10 keer opnieuw erin gelegd en nog steeds hetzelfde probleem. Reageren
Sublime Geplaatst: 7 februari 2014 Rapport Geplaatst: 7 februari 2014 Als dat gebeurt is er waarschijnlijk een onderdeel in je printer dat niet lekker werkt. Het zal waarschijnlijk geen optie zijn die je ergens in je printer uitzet Als je printer het papier pakt, zit het er dan meteen scheef in? Je kan proberen aan die rollertjes te draaien maar denk dat je meer stuk maakt dan kan repareren. Bij mijn vorige printer hield ik altijd het papiertje vast bij het uitprinten zodat het er niet scheef uitkwam omdat één van de rollertjes niet meer werkte, maar dat was een open papier bak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.