Jump to content

Far cry 3


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Hallo kan ik far cry 3 aan dit zijn de minium http://i.imgur.com/3mtvKvc.jpg plaatje

Dit heb ik:

Besturingssysteem

Windows 7 Ultimate 64-bit SP1

Processor

Intel Core i3 2367M @ 1.40GHz 72 °C

Sandy Bridge 32nm Technologie

RAM

6,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

Moederbord

Acer Mimic (U3E1)

Grafisch

Algemeen PnP-beeldscherm (1366x768@60Hz)

LM17C (1280x1024@60Hz)

Intel HD Graphics 3000 (Acer Incorporated [ALI])

Opslag

465GB ATA WDC WD5000LPVT-2 SCSI Disk Device (SATA) 41 °C

Optische schijven

Geen optische schijven gedetecteerd

Geluid

Realtek High Definition Audio

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen maar niet aan te raden aangezien je een laptop heb en je sneller kans hebt dat die door brand.

Als je het gaat proberen lukt op het alleen op de low settings vanwege je videokaart.

http://www.youtube.com/watch?v=pIirehFSSM8

hier een filmpje hoe het ongeveer zou spelen , maar tevens denk ik dat velen het zulle afraden

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

als je een minimale wilt ben je $ 350,00 kwijt zie www.gamepc.nl je kan hoger gaan.

Je kan ook zelf in elkaar zetten bij bijv alternate dan doe je wat ik doe je neemt een krachtige moederbord en kan games zoals farcry 3 onboard spelen of indien nodig met videokaaart.

Link to comment
Delen op andere websites

als je een minimale wilt ben je $ 350,00 kwijt zie www.gamepc.nl je kan hoger gaan.

Je kan ook zelf in elkaar zetten bij bijv alternate dan doe je wat ik doe je neemt een krachtige moederbord en kan games zoals farcry 3 onboard spelen of indien nodig met videokaaart.

LMAO! :schater:

Ten eerste gamepc is een kut site/winkel. Boven dien heb je voor 350 euro geen gamepc, het enige wat je dan hebt is een simpele pc met een APU waarmee je nog altijd niet deftig dan gamen, neem eerder een minimum van +- 500 euro of meer. Het tweede wat je zegt klopt ook niet, 'je neemt een krachtige moederbord en kan games zoals farcry 3 onboard spelen'... Een krachtig moederbord bestaat niet, het enige wat het moederbord doet is alle onderdelen met elkaar laten communiceren, deze gaat er niet voor zorgen dat je spellen beter gaat draaien, hiervoor dient een APU of GPU. Bovendien is gaming met een APU niet eens echt aan te raden omdat het nog altijd niet zo krachtig is als een losse videokaart. ;)

Oh en het zou de eerste keer zijn dat ik weet dat een laptop doorbrand door er op te gamen, warm zal hij zeker wel worden en er is een beveiliging die ervoor zorgt dat wanneer je laptop te warm wordt deze automatisch uitvalt om schade te voorkomen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als je een minimale wilt ben je $ 350,00 kwijt zie www.gamepc.nl je kan hoger gaan. Je kan ook zelf in elkaar zetten bij bijv alternate dan doe je wat ik doe je neemt een krachtige moederbord en kan games zoals farcry 3 onboard spelen of indien nodig met videokaaart.
LMAO! :schater: Ten eerste gamepc is een kut site/winkel. Boven dien heb je voor 350 euro geen gamepc, het enige wat je dan hebt is een simpele pc met een APU waarmee je nog altijd niet deftig dan gamen, neem eerder een minimum van +- 500 euro of meer. Het tweede wat je zegt klopt ook niet, 'je neemt een krachtige moederbord en kan games zoals farcry 3 onboard spelen'... Een krachtig moederbord bestaat niet, het enige wat het moederbord doet is alle onderdelen met elkaar laten communiceren, deze gaat er niet voor zorgen dat je spellen beter gaat draaien, hiervoor dient een APU of GPU. Bovendien is gaming met een APU niet eens echt aan te raden omdat het nog altijd niet zo krachtig is als een losse videokaart. ;) Oh en het zou de eerste keer zijn dat ik weet dat een laptop doorbrand door er op te gamen, warm zal hij zeker wel worden en er is een beveiliging die ervoor zorgt dat wanneer je laptop te warm wordt deze automatisch uitvalt om schade te voorkomen. ;)
maar kan hem wel aan woody
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...