Jump to content

Far cry 3


DarkViper_Brian

Recommended Posts

De resolutie van zijn scherm is niet zo hoog dus op low kan de framerate nog aardig stabiel boven de 20fps komen denk ik zo.

En je laptop "doorbranden" cmon .. Het zijn geen barbeques ofzo, als je laptop 110 graden bereikt sluit hij zichzelf gewoon af.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens jongens jongens... Bash hem niet zo.. Ervaring = leren. Ik weet zeker dat over ~3 weken er een topic is aangemaakt voor een Game-PC. Zo niet: grote kans dat hij heeft et gekocht voor zn PS3. :tu:

+1

>>> Door Jacky-2007: Een reactie als deze voegt niets toe aan het topic. Laat ze in het vervolg achterwege.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga der een in elkaar zetten denk ik gwn op google onderdelen zoeken bam klaar maar is gamepc een goede site voor een gamepc of kan je hem beter zelf inelkaar zetten

Zelf is beter.

Een van de beste sites is Alternate.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga der een in elkaar zetten denk ik gwn op google onderdelen zoeken bam klaar maar is gamepc een goede site voor een gamepc of kan je hem beter zelf inelkaar zetten

Als ik jou was zou ik inderdaad alles googlen en hem zelf in elkaar zetten. Als je hem zelf in elkaar zet, kost dat je ook minder. Bovendien kan je informatie daarover ook op google vinden. Hoef je dus helemaal niks hier te vragen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De resolutie van zijn scherm is niet zo hoog dus op low kan de framerate nog aardig stabiel boven de 20fps komen denk ik zo.

En je laptop "doorbranden" cmon .. Het zijn geen barbeques ofzo, als je laptop 110 graden bereikt sluit hij zichzelf gewoon af.

Het kan degelijk wel want mijn GPU Nvidia 9600M GT is al 81 graden en dat alleen op idle. De CPU, C2D P8200 2,26GHz al op 55 graden C en dat op idle.

Het is een 5 jaar oude laptop is maar heet kan ie echt wel worden en laatst warmste moment bekeken met mijn eigen ogen was de GPU al 103 graden Celsius

en dat na 10 minuten GTA SA spelen. Het zijn wel barbecues.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga der een in elkaar zetten denk ik gwn op google onderdelen zoeken bam klaar maar is gamepc een goede site voor een gamepc of kan je hem beter zelf inelkaar zetten
Als ik jou was zou ik inderdaad alles googlen en hem zelf in elkaar zetten. Als je hem zelf in elkaar zet, kost dat je ook minder. Bovendien kan je informatie daarover ook op google vinden. Hoef je dus helemaal niks hier te vragen. :tu:

Kan je dan ook game onderdelen kopen dan of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga der een in elkaar zetten denk ik gwn op google onderdelen zoeken bam klaar maar is gamepc een goede site voor een gamepc of kan je hem beter zelf inelkaar zetten
Als ik jou was zou ik inderdaad alles googlen en hem zelf in elkaar zetten. Als je hem zelf in elkaar zet, kost dat je ook minder. Bovendien kan je informatie daarover ook op google vinden. Hoef je dus helemaal niks hier te vragen. :tu:

Kan je dan ook game onderdelen kopen dan of niet?

Het is beter dat je op gtaforum een topic start voor je pc te laten samenstellen, dan ben je zeker dat je de juiste onderdelen kiest en je zo achteraf geen miskoop doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga der een in elkaar zetten denk ik gwn op google onderdelen zoeken bam klaar maar is gamepc een goede site voor een gamepc of kan je hem beter zelf inelkaar zetten
Als ik jou was zou ik inderdaad alles googlen en hem zelf in elkaar zetten. Als je hem zelf in elkaar zet, kost dat je ook minder. Bovendien kan je informatie daarover ook op google vinden. Hoef je dus helemaal niks hier te vragen. :tu:
Kan je dan ook game onderdelen kopen dan of niet?
Het is beter dat je op gtaforum een topic start voor je pc te laten samenstellen, dan ben je zeker dat je de juiste onderdelen kiest en je zo achteraf geen miskoop doen. ;)
ook in hardware toch?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...