gortig Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 beste ,, 2 dagen geleden heeft iemand een auto van mij opgeblazen, ik probeer elke keer mors mutal te bellen en die geeft geen gehoor. en als ik mechnic bel dan staat me Auto er wel tussen maar er staat dan tussen aanhaal tekens (Destroyt) mijn vraag is wat kan ik hier aan doen? mvg Brian Reageren
haaima Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Had je hem zeker weten verzekerd? Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Is een bug. Niks aan te doen. R* werkt er zeer waarschijnlijk aan. Ik hoop voor je dat het geen dure auto was. Reageren
gortig Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Had je hem zeker weten verzekerd? ja Is een bug. Niks aan te doen. R* werkt er zeer waarschijnlijk aan. Ik hoop voor je dat het geen dure auto was. ik wacht het af .maar baal er wel van>>> Door Bassieboy35: Dubbele posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<< Reageren
Nitivity Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 ik had dit ook! toen ik een andere auto uit mijn garage eruit reed en weer terug erin parkeerde hij die auto op de plek waar normaal die auto stond waar (destroyed) achter staat...toen liep ik garage uit en belde ik mors en toen stond die auto daar die ik daarnet eruit reed ..oftewel had ik me entity geduped...zonder dat ik et met opzet deed! achja...gelukkig voor mij was het maar een sandking xl..dus heb er nog winst op gemaakt ook .. xD Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Heb het ook voorgehad met mijn Entify, die dan nog eens volledig getuned was... Ineens stond er " (destroyed) " achter toen ik mijn mechanic belde, en wanneer ik Mors Mutual bel, dan neemt er niemand op. Als een andere auto van mij stuk is, kan ik MM wel bellen en kan ik die tweede wagen claimen, maar nooit mijn Entify, want die staat er gewoon niet bij... Gelukkige had ik twee volledig getunede Entify's! Reageren
harry1985 Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Dit had ik gisteren met mijn motor. Flink irritant... Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 ik heb toch geld zat. weet ook iemand hoe je een opgeblazen BMX terug kan krijgen? Reageren
Nitivity Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 ik heb toch geld zat. weet ook iemand hoe je een opgeblazen BMX terug kan krijgen? Niet, aangezien je hem niet kan verzekeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.