Bondinii Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 DE HEISTS Wanneer zouden de Heists er zijn in GTA ONLINE ? Reageren
HA5H Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Geen idee.. dit is iets waarvan R* heeft aangegeven dat het er wel aan zit te komen, alleen is er nog geen concrete datum genoemd. Het blijft dus nog even gissen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Er is al wel een datum gelekt: 18 februari, maar ik denk niet dat het deze maand nog gaat gebeuren... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Sowieso dat rockstar het weer uitstelt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Rockstar heeft hier nog niets over gemeld, totdat zij niets zeggen zal het bij speculeren blijven. Maar ik denk dat we niet meer zo heel lang hoeven te wachten. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Ik kan alleen maar hopen dat het snel is. Wellicht dat ik dan weer plezier krijg in GTA Online, want om eerlijk te zijn ben ik er al 'n beetje op uit gekeken. Reageren
UberBug Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 De "geruchten" gaan dat R* eerst het lek aangaande de DNS money hacks e.d. opgelost willen hebben voordat ze de Heists en een nieuwe DLC zullen invoeren. Reageren
jobator Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 (bewerkt) Gewoon zorgen dat je een bad sport bent, dan heb je lol genoeg in je tank Maar die heists zullen wel weer wat lol toevoegen, dan hebben die bankpandjes eindelijk nut, nu kan je niet eens binnentreden.. Bewerkt: 10 februari 2014 door jobator Reageren
Shopke Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Ik vind het nu wel te lang duren allemaal. Ik ben langzaam een beetje uitgekeken op GTA offline en online... Reageren
harry1985 Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Nog maar afwachten ik verveel me nog geen moment in gta. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Ik kan alleen maar hopen dat het snel is. Wellicht dat ik dan weer plezier krijg in GTA Online, want om eerlijk te zijn ben ik er al 'n beetje op uit gekeken. Goh ... wat kan er toch 'n hoop veranderen in 4 weken. Zo dacht ik er toen echt over, maar nu doe ik bijna niets anders meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.