Jump to content

Mountain lions


Dutchy3010

Recommended Posts

De titel zegt het al; dit topic gaat over mountain lions. :puh:

Wat vinden jullie van deze beesten? Leuke (of waarschijnlijk juist minder leuke) anekdotes?

Ik vind ze echt ontzettend vervelend. Ben je altijd bang dat je dat beest tegenkomt. Zeker tijdens het jagen ben ik er als de dood voor, dus ga ik altijd staan op de trailer om ervoor te zorgen dat hij sowieso niet bij me kan komen. :7

Schrik me altijd kapot als ineens zo'n beest op me afkomt. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn het geen puma's of dergelijke?

Desalniettemin, ze zijn irritant, dat zeker. Ik zou graag eens een wandeling maken over Mount Gordo en Mount Chiliad maar ik weet dat zoiets hoogstens 2 minuten kan duren, want die paden lopen langs meerdere puma-spawns, ik weet er ondertussen ook al enkele uit mijn hoofd. Maar... het hoort wel bij de omgeving natuurlijk. Zonder deze dieren zou er ook helemaal geen tegenstand zijn in deze omgeving en ik vind wel dat het de omgeving levendiger maakt. Ja, ze zijn vreselijk irritant, maar dat horen ze te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De bergleeuwen zijn irritant, maar ze verraden zich echter altijd door even te grommen. Als je niet snel genoeg bent ben je dood, het is doden of gedood worden ;). Ze doen je niets als je in een auto of dergelijke zit, volgens mij ook niet op een fiets of een motor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rijd het berggebied nooit in zonder in een auto te zitten. En als ik toch even uitstap, dan wel met een goed wapen. Helaas breng ik het er niet altijd levend vanaf. Je schrikt gewoon meteen van die beesten, ook omdat je soms in gelijk dood bent. Zo niet, dan duurt het te lang voordat je weer rechtop staat of je wapen gericht hebt op de leeuw. Verschrikkelijk. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ze komen ook altijd wanneer het niet past. Bijvoorbeeld wanneer je ergens bovenop een plek geraakt, (na door je eigen domme schuld al twee keer dood gegaan te zijn) komen ze je altijd rustig oppeuzelen. Of als je een mooie Snapmatic probeert te trekken van de omgeving, slikken ze je met mobiel en al door, ... Als ik ze tegenkom ram ik ze altijd mega hard met mijn wagen of stap ik uit om ze neer te schieten. De haat tegenover de beesten is even groot als die voor de Kaufman Cab bestuurders in GTA Vice City, die altijd je auto kapot reden. Op de duur schoot ik elke Caufman Cab chauffeur een kogel door z'n kop, ook als ze nog niet eens in de buurt kwamen.

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet er zelfs niet eens voor in de bergen komen, ze spawnen ook in de omgevingen er rond. Het lijkt me echt vreemd dat je nog nooit in de bergen bent geweest?

Tijdens de Single Player ben ik uiteraard weleens in het berggebied geweest, net als tijdens of na 'n missie in Online. Maar in Free Roam kom ik Los Santos eigenlijk nooit uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Na de eerste paar keer heb ik me er niet meer aan laten pakken. Meestal zie je ze op een afstandje komen, anders grommen ze wel. Het maakt wel dat je gefocust blijft tijdens het spel, anders moest je je alleen zorgen maken op aanvallen als je op verboden terrein kwam of als de politie achter je zat.

Met de haaien ligt het ergens anders, daar is je enige manier van verweer een mes. Ik ben nog niet echt de confrontatie met een haai aangegaan, al hebben enkele me al opgepeuzeld, maar ik heb gemerkt dat zolang je naar ze kijkt, ze minder geneigd zijn om aan te vallen. Als je ze dan lang genoeg op afstand kan houden om ze te kunnen afmaken, is het misschien wel mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, nu wordt ik me van iets bewust, vallen die dieren ook onder auto-lock voorwerpen? Want dat zou wel verklaren waarom ik er net iets meer last mee heb om deze snel lopende zigzaggende diertjes neer te knallen wanneer ik ze hoor. Het lukt me zo'n goede 3 op 10 keer om dat te doen. Veelal raakt dat beest nog net bij me.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...