Spoon0612 Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik raad een shotgun aan om deze beesten te weren. Dit word tijdens het jagen ook als tip gegeven. Erg efficient! Haaien heb ik alleen als blip gezien, ben steeds als een pussy weg gezwommen. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Zeker tijdens het jagen ben ik er als de dood voor, I c what you did there Ik rijd normaliter rond op een Quad als ik in het berggebied ben, ik ga daar echt niet lopen met al die beesten, brr. Reageren
Michael Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 De eerste keer dat ik gewoon heel San Andreas ging bekenen zag ik ook een Puma's. Ik schrok me dood, en daar lag ik op de grond. Aan het doodgaan en voer voor de Puma. Alhoewel heb ik verder nooit meer echt in het berg gebied gedaan met Grand Theft Auto V Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Ik wil die beesten online net als herten en honden dat je eigen hond kan kopen in online zou wel vet zijn Reageren
Dexist Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Ik wil die beesten online net als herten en honden dat je eigen hond kan kopen in online zou wel vet zijn haha ja en dan dog fights gaan houden(zonder vliegtuigen) ot: ik vind die mountain lions wel leuk, geeft wat extra spanning Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.