RMJ Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 deze gemaakt voor een SOTW.. gr RMJ Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Hee RMJ, Ik zie dat je nog redelijk nieuw op het forum bent, en dus nog niet zo heel bekend bent met de gang van zaken tov Signature of the month. Hier kan je lezen hoe je meedoet met SOTM. Laat ik er even meteen bij zeggen, omdat men er wel eens over heen leest, je design is 50 pixels te breed en 25 te hoog. Cheers Whoop Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Denk dat die de signature gemaakt heeft voor een Signature of the Week op een ander forum. Ik vind het echt een prachtig design, als je je niet rechtstreeks focust op de comic-girl zou je niet zeggen dat het een getekend meisje is, maar een foto van een echt meisje. De effecten er rond vind ik dus zeer mooi, en de donkere achtergrond doen ze ook mooi uitkomen. Het enige minpuntje vind ik de tekst, deze vind ik iets te WordArt-achtig. Nogal pixelig en een de kleurenovergang is niet zo mooi. Verder nog eens m'n complimenten, jouw designs geven me altijd zin om zelf nog eens wat te proberen! Maar spijtig genoeg heb ik andere prioriteiten waaraan ik m'n tijd wil besteden. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Geplaatst: 11 februari 2014 Ziet er weer puik uit hoor. Het kleurgebruik en de diepte is top, en ook haar armen waar de vlammen uit oplaaien heb je netjes gedaan. Tekst heb ik ook niets op aan te merken, mooi gebruik van clipping masks. Persoonlijk zou ik de verticale strepen weggelaten hebben, die voegen imo niet echt iets toe en leiden vooral af. De border aan de onderkant had ook niet gehoeven, maar dat is verder niet storend. Netjes hoor. Reageren
RMJ Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Bedankt voor de reacties! @whoopdidoo : dit was inderdaad voor een ander forum/spel.. daar heb ik SOTW opgezet omdat het forum dood begon te raken.. zodoende ook op dit forum terechtgekomen. @hanneswasco : bedankt voor de mooie reactie! text juist zo express gedaan omdat het thema ''comics'' was! zal er de volgende keer toch een beetje op letten haha. @Silverbyte : verticale strepen zaten in de stock.. kreeg ik er helaas niet uit dus zo maar gelaten! bedankt bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.