tom Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Geplaatst: 11 februari 2014 (bewerkt) hallo iedereen,Ik heb de hoofd verhaallijn uitgespeeld , maar als ik met trevor aan zijn huis kom roept zijn moeder dat ik "meds" voor haar moet gaan halen.ik herhinder me vaag iets dat ze dat had uitgelegt dat ik op bepaalde trucks moest letten maar weet niet meer juist hoe of wat.iemand een idee? Bewerkt: 11 februari 2014 door tom Reageren
Joriz Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Geplaatst: 11 februari 2014 Voor de moeder van Trevor moet je een busje met Deludamol vinden. Deze staan geparkeerd voor alle grote ziekenhuizen. Beste kan je dus even naar Los Santos rijden om daar bij een van de megaziekenhuizen zo'n busje te jatten. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Geplaatst: 11 februari 2014 (bewerkt) en bedankt voor de SPOILER tags >>> Door .Timothy: Tenzij het om echt grote spoilers gaat, zijn ze in mijn ogen niet nodig hier. Je bevindt je ten slotte in het missiehulpforum, het lijkt me vrij vreemd om ieder topic vol te stampen met spoiler-tags.<<< Bewerkt: 11 februari 2014 door .Timothy Reageren
tom Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2014 en bedankt voor de SPOILER tags sorry , kheb het aangepast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.