Jump to content

Game pc


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Budget : maakt niet uit

Doel : gamen

Merk pc of samengesteld : samengesteld

Benodigde randapparatuur : nee

SSD, ja of nee? : /

Besturingssysteem : windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken : nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate : zelf in elkaar zetten

Extra koeling (voor overklokken)? : ja

Dit wil ik graag hebben voor een game pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten wel een budget hebben om wat samen te stellen voor je, he grappenmaker. We kunnen wel wat samenstellen van 2000,- maar als je dan vervolgens gaat janken dat het te duur is kunnen we weer overnieuw beginnen met iets goedkopers. Maar jou kennende heb je er waarschijnlijk toch geen geld voor aangezien je ook zo lang zat te zeuren dat een PS3 zo duur was.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten wel een budget hebben om wat samen te stellen voor je, he grappenmaker. We kunnen wel wat samenstellen van 2000,- maar als je dan vervolgens gaat janken dat het te duur is kunnen we weer overnieuw beginnen met iets goedkopers. Maar jou kennende heb je er waarschijnlijk toch geen geld voor aangezien je ook zo lang zat te zeuren dat een PS3 zo duur was.

+1 voor jouw, als ik een desktop zonder computer zou moeten samenstellen zou ik toch zomaar op de 10.000 euro uit kunnen komen hoor!

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten wel een budget hebben om wat samen te stellen voor je, he grappenmaker. We kunnen wel wat samenstellen van 2000,- maar als je dan vervolgens gaat janken dat het te duur is kunnen we weer overnieuw beginnen met iets goedkopers. Maar jou kennende heb je er waarschijnlijk toch geen geld voor aangezien je ook zo lang zat te zeuren dat een PS3 zo duur was.

Als ik dit te horen krijg hoef ik geen hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten wel een budget hebben om wat samen te stellen voor je, he grappenmaker. We kunnen wel wat samenstellen van 2000,- maar als je dan vervolgens gaat janken dat het te duur is kunnen we weer overnieuw beginnen met iets goedkopers. Maar jou kennende heb je er waarschijnlijk toch geen geld voor aangezien je ook zo lang zat te zeuren dat een PS3 zo duur was.

Als ik dit te horen krijg hoef ik geen hulp.

Omdat enkele mensen zo doen wilt toch niet zeggen dan iedereen zo doet? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg gewoon wat je budget is en kunnen we een mooi systeem voor je samenstellen.

En dat een PS3 duur is, jep, ben ik ermee eens want dat ding is gigantisch bejaard en low-end shit. Voor de juiste niet meer dan 100 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten wel een budget hebben om wat samen te stellen voor je, he grappenmaker. We kunnen wel wat samenstellen van 2000,- maar als je dan vervolgens gaat janken dat het te duur is kunnen we weer overnieuw beginnen met iets goedkopers. Maar jou kennende heb je er waarschijnlijk toch geen geld voor aangezien je ook zo lang zat te zeuren dat een PS3 zo duur was.

Als ik dit te horen krijg hoef ik geen hulp.

Misschien omdat je sowieso er geen geld voor hebt en je gewoon graag onze tijd verspild? ;)

Om maar even 'serieus' verder te gaan: we hebben wel een daadwerkelijk budget nodig om überhaupt wat te kunnen beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou de computer viel binnen het budget dusja ..

Wel netjes om te laten weten dat het topic niet meer nodig is. Anders gaan mensen een computer samenstellen die toch niet meer gekocht gaat worden (niet dat ik dit eigelijk had verwacht).

Link to comment
Delen op andere websites

Buiten het feit dat djmaddox wat overdreven reageert is het vrij moeilijk om een advies te geven zonder enige indicatie van een budget, hoop dat je dat zelf ook begrijpt Brian. Uiteindelijk is iedereen hier ook maar voor in zijn vrije tijd om je hier te helpen. Maar nogmaals zijn sommige reacties ook wel erg provocerend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...