Jump to content

Nog interesse in IV mods

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben benieuwd of er nog mensen zijn die interesse hebben in een Pedestrian mod voor gta IV.

Ik ben er al een tijdje mee bezig & hoef er nog maar een paar bugs eruit halen.

Mocht er genoeg interesse zijn dan upload ik hem binnenkort

Wat doet de mod?

* Verhoogd het aantal mensen & verkeer op straat

* De pedestrians hebben meer scenario`s , Op bankje`s zitten , gebruik maken van payphone, praten in groepen etc.

* Er zitten verschillende Gangs in, kans dat je in elkaar wordt geslagen door de verkeerde aan te kijken.

* Sommige peds hebben wapens bij zich varierend van messen t/m automatische wapens, begin je random te schieten heb je altijd aantal mensen die het gevecht aangaan (wild west taferelen)

*verkeer reageert beter ipv op je bumper te knallen.

Test

fcyl.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
Geplaatst:

Lijkt me zeker interessant! Wat mij eigenlijk het meest interesseert is de source code, dus die mag je van mij altijd online zetten. :D

Geplaatst:

Ziet er heel, heel vet uit! Mochten de limieten van IV het aankunnen, dan zou je bijvoorbeeld per regio kunnen regelen dat het net zo druk is zoals in real life: Ik spreek dan over een overvloed aan mensen op Star Junction (op Times Square in NYC is het ook altijd achterlijk druk), zo druk dat je vrijwel nergens kan lopen zonder tegen iemand aan te lopen en dat je het tijdens spitsuren extreem druk kunt maken in de metrostations in Liberty City (zoals dit ook is in New York City).

Dit alles zou het realisme enorm verhogen, ik kijk in ieder geval erg uit naar de rest van je mod en er is nog zeker interesse in IV-mods!

Geplaatst:

Klinkt eigenlijk zeer interessant, het ped-verkeer in IV vind ik sowieso vrij laag voor wat ik van Liberty City eigenlijk verwacht, dus iets dat de wereld levendiger maakt is altijd welkom! Verder sluit ik me aan bij wat HA5H zegt, enkele piekmomentjes en piekplaatjes zou geweldig zijn.

Geplaatst:

Dat ziet er zeker wel leuk uit! Wat mij betreft mag je hem zeker wel een keer uploaden! :) Lijkt me best leuk om dan eens te proberen een nieuw time-lapse filmpje te maken, maar dan met echt een drukke stad! :puh:

Geplaatst:

Wat me het meest aanspreekt is dat je het verkeer en het aantal peds op straat verhoogd, misschien krijgen we nu een écht Big Apple gevoel :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

Top om te zien dat er nog interesse is voor IV & mods :klap:

Kleine update van mijn kant

*Voetgangers & Voertuigen verdwijnen niet zomaar.

*Als je een auto pakt worden er niet gelijk tig zelfde models gespawned

*Sta je stil, wordt er niet op je bumper ingereden (ze proberen erom heen te rijden)

*Extra Scenario`s toegevoegd (waaronder een postbode die rond loopt en in brievenbussen kijkt)

*Collision problemen met grote groepen peds lijkt opgelost

.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...