kortman_8 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Als ik op Imageshack een plaatje van PS wil uploaden, zegt hij Your file type "psd" is not allowed. Ik weet dat ik dat ergens kan veranderen. Maar waar? Reageren
Arjen Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Waar wil je hem uploaden? Een .psd is geen plaatje, dat is een bestand dat hoort bij verscheidene progjes (Dreamweaver, Photoshop etc..) Je zal het in ImageReady moeten opslaan via Save Optimized As - .gif. Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Als ik op Imageshack een plaatje van PS wil uploaden, zegt hij Your file type "psd" is not allowed.Ik weet dat ik dat ergens kan veranderen. Maar waar? Je moet je plaatje ook niet opslaan als .psd. Ik zou hem opslaan als .jpeg, en als het een bewegende is .gif. Dit kon je trouwens beter vragen in het PhotoShop Q&A topic. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Als ik op Imageshack een plaatje van PS wil uploaden, zegt hij Your file type "psd" is not allowed.Ik weet dat ik dat ergens kan veranderen. Maar waar? Je moet je plaatje ook niet opslaan als .psd. Ik zou hem opslaan als .jpeg, en als het een bewegende is .gif. Dit kon je trouwens beter vragen in het PhotoShop Q&A topic. Ja, dat snap ik. Maar waar kan de dat .psd veranderen. Reageren
Slimm Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Gewoon als je Save As doet, niet als .psd opslaan, maar als .jpg of .gif.. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ok thanx ik heb het gevonden. Net gemaakt. (Lelijk hé . ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.