Jump to content

Hoe geld verdienen voor Albany Roosevelt?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, hier is dus het probleem: ik dacht dat de Roosevelt gratis zou zijn.

Blijken het 750.000 pleuro's te zijn?

Hoe dus heel snel geld verdienen?

Ik had ooit 100 miljoen van een hacker, toen dat was weggehaald heb ik al mijn supercars verkocht en bijzondere auto's gaan verzamelen.

Ik kan dus alleen nog mijn Comet voor 100.000 verkopen.

Dat zijn dan nog 650.000 dollars...

Wat is een goeie tactiek om dit snel op te brengen?

Ik ben rank 30.

Met alleen potshot ben ik bijna 100 keer bezig.

Ik heb het duurste appartement, kan ik dit niet verkopen voor een goedkopere?

Alvast dank!

Bewerkt: door muller295
Geplaatst:

Kan je je comet verkopen? Volgens mij krijg je daar geen geld voor aangezien die boven de 50.000 dollar is.. Van je appartement krijg je geloof ik de helft terug

Geplaatst:

Potshot en Coveted denk ik dat dat dan de beste eventuele keus is..

Import Export's van Simeon, en missies van Martin.

Geplaatst:

Kan je je comet verkopen? Volgens mij krijg je daar geen geld voor aangezien die boven de 50.000 dollar is.. Van je appartement krijg je geloof ik de helft terug

Is mijn personal vehicle, dus kan.

Verder is de Rat-loader gratis, en ALLE upgrades ook!

@Tommy:

Coveted kan ik nog niet, en 90 keer potshot doen schiet ook niet echt op...

Geplaatst:

@Tommy:

Alle update's ook zullen er vast een zeker gglitches mee komen...

>>> Door Bassieboy35: En waar is hier het antwoord op de vraag van muller295?<<<

Geplaatst:

@Tommy:

Alle update's ook zullen er vast een zeker gglitches mee komen...

>>> Door Bassieboy35: En waar is hier het antwoord op de vraag van muller295?<<<

Maar dat ding is toch na vrijdag niet meer te koop?

Het duurt meestal wel even voordat die glitches zijn ontdekt.

En als het even kan, liever geen glitches.

De Valentine's Massacre items blijven tot het eind van februari beschikbaar. Daarna blijven de items enkel beschikbaar voor de mensen die ze hebben gekocht met ingame $GTA.

Ze zijn tot eind februari beschikbaar!

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

Misschien Potshot op hard, want je krijgt nu ook 1,5 x het geld dus voor bijv. Coveted gaat het van 12k naar 18k.

Dus voor Potshot 5k? Naar 7,5k ;)

Geplaatst:

De Valentine's Massacre items blijven tot het eind van februari beschikbaar. Daarna blijven de items enkel beschikbaar voor de mensen die ze hebben gekocht met ingame $GTA.

Ze zijn tot eind februari beschikbaar!

Aight!

Komt wel goed dan!

Geplaatst:

Survivals doen.

Neh, duurt te te lang.

Kan ik beter in 2 minuutjes potshot doen voor 10500 op hard en een dikke RP bonus.

Van survival krijg je wel lekker veel kogels en RP.

Geplaatst:

Zo te zien is het geld wat je kan verdienen met de missies die je van Ron, Lester, Martin, Gerald en Trevor ontvangt omhoog gegaan.

Gisteren een missie - volgens mij voor Lester - gedaan op 1,5 hard waar ik $ 37.500 voor heb ontvangen.

In deze missie moet je een Cargobob uit een loods van de militaire basis stelen en 4 jets vernielen. Een fluitje van een cent missie die je makkelijk alleen kan doen.

Het is dus (weer) de moeite waard om deze missies te accepteren indien deze SMSjes voorbij komen.

Geplaatst:

In deze missie moet je een Cargobob uit een loods van de militaire basis stelen en 4 jets vernielen. Een fluitje van een cent missie die je makkelijk alleen kan doen.

Wauw ... meen je dat nou? Die krijg ik in m'n uppie echt niet voor elkaar, ga meestal bij Jet 3 al voor de eerste keer dood en daarnij bij die Cargobob nog 'n keer. :?

Wauw ... meen je dat nou? Die krijg ik in m'n uppie echt niet voor elkaar, ga meestal bij Jet 3 al voor de eerste keer dood en daarnij bij die Cargobob nog 'n keer. :?

Wellicht was het bij mij lunchtijd op de basis :) Op het moment dat ik met het vliegtuigje landen (in de buurt van de 1e jet) was er weinig beweging. Ook toen ik de 1e jet met mijn Grenade Launcher vernielde zag ik weinig militairen, en degenen die ik zag lagen zo om. Verder ben ik al lopend/schietend richting de andere jets gegaan om vervolgens via de achterkant van de loodsen bij de loods waar de Cargobob staat te komen. Ik had ook veel meer weerstand verwacht en dat er een paar raketten op me afgestuurd zouden worden, zowel in het vliegtuigje als in de Cargobob.

Ik had de missie ook nog niet gedaan dus wist niet wat ik kon verwachten....maar dat het zo makkelijk ging en dan ook het geld wat ik daarvoor gekregen heb :engel:

Bewerkt: door sssjakie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...