Visser23 Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Dames en heren! Wat zijn jullie plannen voor de zomervakantie 2014? Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit? Deel het hier! Ik ben in ieder geval al helemaal in de vakantiestemming! Reageren
PrioX Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Zoals gewoonlijk hebben wij weer een maandje naar Frankrijk geboekt. Lekker genieten van het mooie weer. De zomer mag nu al beginnen! Reageren
Rutger. Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Nog geen concrete plannen. Persoonlijk zou ik graag een stukje van de oostkust van Amerika bezoeken. Denk aan steden zoals New York City en Washington. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik denk naar Frankrijk, en dan naar Parijs voor de Tour de France! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Normaliter ga ik de eerste twee weken van juli vakantiewerk doen en de laatste twee weken van juli ben ik dan in Polen te vinden. In augustus zal ik een week of twee mijn rijlessen moeten gaan volgen, maar dat is maar 1 uurtje per dag ofzo dus dat maakt niet zoveel uit. Ik hoop verder ook nog naar een voetbalwedstrijd of twee te gaan enzo. Alle dingen die ik genoemd heb kunnen wel nog steeds verschuiven.. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Vroeger ging ik met mijn ouders naar campings met de caravan in spanje of naar een resort in turkije maar dit jaar wordt compleet anders want mijn ouders zijn dit jaar gescheiden, dus ik denk dat ik met mijn vader naar de camping ga in spanje en met mijn moeder en stiefvader naar Zuid-Frankrijk. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Paar weekjes naar Noorwegen, Zin in. Ik ben niet echt in Noorwegen geweest, maar eigenlijk alleen een kilometer (niet eens) de grens over geweest). Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) Dit jaar ga ik met 6 vrienden naar het zuiden van Frankrijk. Samen huisje gehuurd, we rijden er met de wagen naartoe. Voor in de wagen heb ik alle radiostations van GTA: Vice City en GTA: San Andreas op cd om er een nostalgisch ritje van te maken! Ginds gaan we overdag zeer actief wezen en 's avonds met een biertje aan het zwembad liggen... Kijk er al naar uit! Ook ga ik, net zoals elk jaar, naar Groezrock, Graspop Metal Meeting en de Lokerse Feesten. Verder pik ik hier en daar nog een festivalletje mee. Ik doe er zo elke jaar een stuk of zes in binnen- en buitenland (vooral metal- en hardrockfestivals). Bewerkt: 14 februari 2014 door Krikke1992 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Heb geen zomervakantie. Ik ga pas in oktober op vakantie, naar het verre oosten dit keer. Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) Waar in het verre oosten ga je naar toe Dutchy? Ik heb nog geen idee wat ik ga doen in de zomervakantie. Tot nu toe staat er nog niks planned. Bewerkt: 14 februari 2014 door NicolaB Reageren
thebig Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Hmm, ik zou graag naar een festival gaan, 3 weken no-life naar de TdF kijken, de laatste week in de avond naar de 10-daagse feesten in mijn stad gaan, dan op kamp met de scouts, dan studeren voor maar hopelijk één herexamen en het er goed van af brengen, dan nog een maandje uitblazen. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 de laatste week in de avond naar de 10-daagse feesten in mijn stad gaan 10 daagse feesten? Woon je in Lokeren? want op de Lokerse Feesten ben ik ook present! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Waar in het verre oosten ga je naar toe Dutchy? China, Japan en Taiwan. Reageren
NicolaB Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 wow... Kan je een beetje Aziatische talen spreken, of blijf je meer in de steden etc. waar je het niet zo nodig hebt (waar ze engels praten)? Dat is eigenlijk wel de enige reden waarom ik niet naar die landen durf, ik ben bang dat ik daar verdwaald raak omdat ik die taal niet ken. En dan ook op die landen moet werken, omdat ik me niet verstaanbaar kan maken (beetje overdreven natuurlijk ) Reageren
SpacyColours Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Dat is eigenlijk wel de enige reden waarom ik niet naar die landen durf, ik ben bang dat ik daar verdwaald raak omdat ik die taal niet ken. En dan ook op die landen moet werken, omdat ik me niet verstaanbaar kan maken (beetje overdreven natuurlijk ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.