NicolaB Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2014 Jah, zoiets bedoel ik Spacy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2014 Echt zomervakantie heb ik niet. Zolang mijn dochtertje nog niet naar school gaat gaan wij lekker buiten het hoogseizoen weg. In mei hebben we een weekje vrij, dan gaan we naar een bungalowpark in Nederland. Verder hebben we drie weken vrij in september. Dan gaan we, als er geen gekke dingen gebeuren, twee weken naar de stacaravan van m'n schoonouders in Argelès-sur-Mer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Ik ga pas aan het eind van het jaar op vakantie, dus geen weken weg naar een gegarandeerde zonovergoten bestemming in de zomer. Misschien wel een dagje of een weekend als dat zo uitkomt en het een beetje mooie zomer is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Voor mij wordt het keihard werken in de zomer, in mijn branche is het dan het hoog seizoen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Voor mij hetzelfde. Vanaf april tot en met oktober is het hoogseizoen (beetje weergebonden ook). Motorbranche hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Ja, ik dus de verfbranche Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Ja, ik dus de verfbranche Hoezo is het in de zomer het hoogseizoen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Werken, paar festivals, herexamens, slapen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Niet veel bijzonders, nog niets gepland... Ja, ik dus de verfbranche Hoezo is het in de zomer het hoogseizoen dan? In de zomer is er meer vraag naar, betere weersomstandigheden, volgens mij. Mijn neef heeft in ieder geval in de winter nooit werk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2014 Niet veel bijzonders, nog niets gepland... Ja, ik dus de verfbranche Hoezo is het in de zomer het hoogseizoen dan? In de zomer is er meer vraag naar, betere weersomstandigheden, volgens mij. Mijn neef heeft in ieder geval in de winter nooit werk. Tjah, momenteel is er met binnenwerk weinig vraag. De negatieve berichten over de economie veroorzaakt dat mensen alleen het geen wat echt moet gebeuren laten doen en niet meer alles wat ze mooi vinden. Uhm, ik raak offtopic Ja, ik dus de verfbranche Hoezo is het in de zomer het hoogseizoen dan? Dan wil iedereen zijn huis gedaan hebben, ik ben van de kleinschalige zakelijke markt (campings met eigen onderhoud, schilders, kleine winkels etc.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2014 Zomervakantie? wat is dat... Naja ik ga 2weekjes in augustus op vakantie naar iceland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2014 Ik heb nu lekker vakantie Geen zomervakantie, maar de rust mag er wezen Iceland lijkt me wel een mooi land by the way... Ga je veel backpacken of ga je het anders doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 10 dagen Salou met de vrienden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 Ik ga ook 10 dagen naar Salou! Haha, ik ga van 7 tot en met 16 juli. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2014 Nog niets gepland, het lijkt allemaal nog zo ver weg... Nou ja, wellicht een weekje met vrienden weg, wat werken, van alles en nog wat. We zullen het wel zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.