Jump to content

Trevor te overdreven?


Dutchy3010

Recommended Posts

Laatst zat ik een beetje te denken over de personages van GTA V. Zeker bij Trevor hebben ze echt een bepaald type persoon proberen weg te zetten. Mijns inziens zijn ze hier nogal in doorgeslagen. Kan me niet voorstellen dat er werkelijk mensen zijn zoals hij. Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

[...] Kan me niet voorstellen dat er werkelijk mensen zijn zoals hij.

Inderdaad. Er zijn vast geen mensen die uit treinen springt, dronken over straat loopt met een jurk en liggen te slapen in een park. Kijk, er zijn veel vreemde dingen in een wereld. Maar ik mag toch hopen dat er geen mensen zoals hem bestaan. Helemaal met het feit dat zulke mensen meteen moeten worden opgenomen. :7

Zeker bij Trevor hebben ze echt een bepaald type persoon proberen weg te zetten. Mijns inziens zijn ze hier nogal in doorgeslagen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat je niet echt een normale persoon neer kon zetten tussen Michael en Franklin. Ja, wellicht een italiaanse maffiabaas. Maar ik zie diegene niet banken overvallen. Ze hebben Trevor in feite eigenlijk gemaakt om de missie's wat te hebben. Ik had toch liever een personage gezien uit Grand Theft Auto IV (waaronder ook TBOGT). Packie had ook een leuke personage geweest voor Grand Theft Auto V. Helemaal dat we eigenlijk niet weten waarom hij in Los Santos is gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het net goed dat er eens zo iemand inzit. En overdreven vind ik het nu niet, je leest elke week wel in de krant of op het internet dat er zulke rare snuiters zijn die dingen uitsteken zoals Trevor doet in de game (vooral in 'merica dan...). Ik denk dat hij ergens wel past in het plaatje van 'de ultieme redneck', maar dan met een psychopatisch kantje. De personages zijn in mijn ogen goed uitgewerkt vind ik, zo goed dat we elke personage in slechts enkele woorden kunnen omschrijven. Dit is, vind ik, niet mogelijk met bv Tommy Vercetti uit GTA: Vice City of Claude uit GTA III.

Bovendien is een personage als Trevor ongezien in de GTA-serie, dus op het vlak van 'vernieuwing' en originaliteit krijgt Rockstar hierop wel een goede score. Een zoveelste maffiabaas of kerel die zich opwerkt tot 'man of the city' zou gewoon niet interessant meer zijn. Ben overigens benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken in de opvolger van GTA V.

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA V nog niet gespeeld, maar van wat ik van Trevor weet denk ik dat hij ook niet bedoeld is om serieus te nemen. Eergisteren zag ik de film RED, en daar zit een personage in dat volgens mij behoorlijk op hem lijkt. Het is allemaal erg over-the-top, net als veel personages in GTA: San Andreas.

Maar ik kan natuurlijk pas echt een oordeel geven als ik het spel heb gespeeld. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, ik vind het allemaal best nog wel meevallen.

Trevor was zogenaamd het personage dat ontworpen was om de doorgeslagen GTA-speler te representeren, compleet irrationeel en zonder vat op menselijke emoties.

Maar dat is hij niet geworden. Trevor is daarentegen een mishandelde volwassene die door zijn verlatingsangst en gebrek aan controle altijd terugvalt naar geweld als optie op al zijn problemen, want dat is nu hoe hij is opgebracht. Zijn zelfvertrouwen is meerdere malen vernietigd geweest door zijn ouders en in de zoektocht naar zijn identiteit werd hij zeer expressief (en zoals Michael zegt: nogal Hipster-achtig) en ging dat samen met een korte lont ten opzichte van anderen.

Alle acties van Trevor in de game zijn allemaal perfect uit te leggen vanaf dat je een overzicht hebt over zijn verleden en zijn zicht op de wereld. Zeker, hij is een vreemd individu, maar uiteindelijk is het gewoon een instabiel individu wie te weinig werd tegengesproken in de afgelopen 9 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond hem in het begin echt gewoon té erg, maar naarmate ik verder kwam in het verhaal, werd hij wel wat rustiger.

Maar ik heb heb op het einde toch ervoor gekozen om hem om te leggen. (Waar ik nu eigenlijk wel een beetje spijt van heb... :{ )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...