Jump to content

Jetpack


Sir_Ballas

Recommended Posts

ik heb dit filmpje bekeken, het is allemaal wel goed gevonden, maar ook een beetje vergezocht. maar wat vinden jullie nou? denken jullie dat er een jetpack in het spel zit, of nog gaat komen, en willen jullie dat wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeker geen nee zeggen tegen een jetpack, het is zeer handig om de stad snel te verkennen en op plaatsen te komen waar je anders soms uren zit te sukkelen met een helikopter, zoals het IAA-kantoor.

Of dit echter een bewijs is dat de jetpack komt, weet ik niet. Die verwijzing naar de film lijkt me niet veel meer dan een zeer goed verstopte verwijzing. Al hoop ik wel dat de jetpack er uiteindelijk komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de modders (die ik eerder vertrouw dan een YTWhore) is er volgens hun geen enkel bewijs in de bestanden dat verwijst naar een jetpack wat in GTA 4 wél heeft gezeten onder handling.dat als ik het goed heb. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat Rockstargames nog altijd met een jetpack kan komen in de volgende DLC maar dat betwijfel ik, moet je je voorstellen iedereen met een jetpack Online :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...