GTAKevin023 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) Hey, Als ik een tijdje aan het spelen ben geweest dan houd mijn personage elke keer een vecht houding. Dan ben ik gewoon in m'n huis of zo en dan loopt hij alleen maar in zijn vecht mode. Zo krom, alsof hij elk moment kan aanvallen, je kent het wel. Dit vindt ik echt irritant want als ik gewoon normaal aan het spelen ben dan blijft ie zo lopen en dat wil ik niet. Hebben jullie dit ook? En wat kan ik er aan doen? Dit probleem heb ik al heel lang maar vergeet er elke keer om te vragen hier op het forum. Gr GTAKevin023. Bewerkt: 14 februari 2014 door GTAKevin023 Reageren
MejerSuchauljanski Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 Ik kan alleen antwoord geven op de vraag of ik daar ook last van heb: nee. Dit is ook de eerste keer dat ik dit voorbij zie komen. Reageren
Yusuf123 Geplaatst: 14 februari 2014 Rapport Geplaatst: 14 februari 2014 (bewerkt) Klinkt misschien raar(weet niet of je dit al hebt geprobeerd) maar als je op L3 of R3 klikt gaat ie ook in vechthouding staan en als je daar weer op klikt gaat ie weer normaal lopen/staan weet dus niet of je dit al hebt geprobeerd maar denk ik zeg het toch maar!! Bewerkt: 14 februari 2014 door Yusuf123 Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Klinkt misschien raar(weet niet of je dit al hebt geprobeerd) maar als je op L3 of R3 klikt gaat ie ook in vechthouding staan en als je daar weer op klikt gaat ie weer normaal lopen/staan weet dus niet of je dit al hebt geprobeerd maar denk ik zeg het toch maar!! Gaat niet man. Reageren
PrioX Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Ik had dit laatst ook eens. Ik moest het spel opnieuw opstarten om het weer weg te krijgen. Alles wat ik probeerde hielp niet (dood gaan, auto rijden, enz, enz). Is inderdaad een vervelende irritante bug. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 18 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 Idd, ik hoop dat Rockstargames er iets aan kan doen want het is echt geen gezicht soms en heel vervelend. Rij je in je mooie auto, wil je gewoon normaal een winkel in lopen, loopt ie zo raar. Echt stom. Reageren
UberBug Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 (bewerkt) Heb je dit elke keer als je gaat spelen of is dit de ene keer wel en de andere keer weer niet? Als het namelijk elke keer is dan kan het door een verkeerde instelling en/of bug komen. Is dit de ene keer wel en de andere keer niet dan kan het komen omdat je op een drukke en buggy server bent ingelogd. In het laatste geval kan dan de oplossing zijn door even uit te loggen en bij het opnieuw inloggen hopen dat je op een wat rustige en goede server inlogt. In het eerste geval is het afwachten wanneer R* de bug signaleert (meerdere meldingen van heeft ontvangen) en opgelost heeft. Bewerkt: 18 februari 2014 door sssjakie Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 Ik heb dat ook weleens, vooral als ik 'n wanted level heb, en ga dan gewoon 'n stukje rennen. Daarna loopt hij weer gewoon. Simpel, maar wel effectief. Tenminste .... bij mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.