NickDrake Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 normaal als je de pizza stock wilt binnengaan is er een gele pijl ,in vice staat gewoon de deur open. in de trailer van san andreas zie je de pizza stock met een open deur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Dat plaatje komt uit Vice City :lol: of komt dat niet uit die trailer :unsure: Bewerkt: 19 juli 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) normaal als je de pizza stock wilt binnengaan is er een gele pijl ,in vice staat gewoon de deur open.in de trailer van san andreas zie je de pizza stock met een open deur Ik wil niet vervelend doen maar dat is vice city <_< . Edit jowx was me voor. Bewerkt: 19 juli 2005 door mania-92 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 nope dat was uit de trailer van san andreas bekijk hem maar! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 nope dat was uit de trailer van san andreas bekijk hem maar! geef is een link waar die trailer staat die jij gezien hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Zou je misschien een link willen geven? Het lijkt me heel sterk dat dit uit een SA trailer komt. De Pizza Stack zien er in SA veel uitgebreider uit. Edit: Heb het filmpje gezien. Dit is echt FAKE. Dat zou je toch snel moeten zien. Het lijkt echt niet op SA Bewerkt: 19 juli 2005 door Big Smoke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 waarschijnlijk een fake trailer voordat gta sa uitkwam op ps2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb die trailer ooit eens gezien en hij is fake want hij is gemaakt met beelden van gta 3 en Vice city. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 hier is hij,kheb hem wel via een download progamma gedownload Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) dat filmpje is fake Er kloppen trouwens wel meer dingen niet dan alleen die ''pizza stock'' :blink: Het is duidelijk met gta III en Vice City beelden gemaakt. @ maarte41: je had dus gelijk Bewerkt: 19 juli 2005 door jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) is uit Vice city ja sterker nog, het is die ene pizza stack achter die Malibu club ergens en waar je die bolle moest achtervolgen met die kettingzaag Bewerkt: 19 juli 2005 door B-Dup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 één en al fake wie gelooft dit nou (gelukkig niet veel mensen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 normaal als je de pizza stock wilt binnengaan is er een gele pijl ,in vice staat gewoon de deur open.in de trailer van san andreas zie je de pizza stock met een open deur Ik wil niet vervelend doen maar dat is vice city <_< . Edit jowx was me voor. hahaha grappig,maar ja dat pizza ding staatb zeker in washington beach he?? (ik had vice city vroeger) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Een filmpje zo fake heb ik nog nooit gezien in dat winkelcentruw 'Win This Car' staat in VC gewoon Infernus enzo en die fiets is gewoon een mod je ziet zelfs personen van vC lopen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Het is al een heel oud nep trailertje. Bij dze gesloten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts