Jump to content

Nieuwe laptop,


Recruut

Recommended Posts

Desktop/laptop:

Laptop, Notebook, Chromebook.

Inch of grote:

Minimaal 10 inch, maar niet te groot, dus max 14/15

Budget:

Niet teveel max 400,-

Doel:

Particulier, en zakelijk. (tekst verwerken, films, muziek, internet, foto's etc

Besturingssysteem:

linux mint, (dus dat zet ik er zelf op, tenzij er chrome os op zit.)

Extra:

Moet makkelijk mee te nemen zijn. dus niet te groot

Moet bluetooth hebben. 3G is niet noodzakelijk. net als cd lezer hoeft ook niet.

Ik heb niet veel eisen, ik zat zelf al wat rond te kijken en kwam uit bij de "Acer chrombook C720"

zijn er mensen die ervaring hebben met chrome os, en chromebooks??

en is het wel praktisch om maar 16GB opslag te hebben, en de rest in de cloud??

Greetzz..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou je een van deze 2 aanraden:

Eerst en vooral dat je een Chromebook eventueel zou willen is jou keuze, maar doe jezelf een groot plezier en ga voor een ander merk, Acer kwalitatief niet zo goed (zie eerst link voor vervanger). ;)

Persoonlijk zou ik je een Chromebook afraden, omdat ik persoonlijk vindt dat ChromeOS nog niet op zijn punt staat. En je hebt bovendien maar 16 GB opslag geheugen, vanaf je enkele grotere programma's of apps erop zet zal je opslaggeheugen al snel vol staan. En nog het meest storende van allemaal: als je bijvoorbeeld met de chromebook ergens werkt waar je geen internet hebt kan je ook niet aan je bestanden die op je cloud staan... niet zo handig dus. :(

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Wat Woody268 al zegt. Acer is kwalitatief niet zo goed. Nou heb ik een laptop van Acer in bezit gehad, alleen is deze al een keer naar de fabriek teruggegaan omdat de harde schrijf kapot was en nu is de ingang van het stroominvoer kapot. Slecht merk :(

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Woody268 al zegt. Acer is kwalitatief niet zo goed. Nou heb ik een laptop van Acer in bezit gehad, alleen is deze al een keer naar de fabriek teruggegaan omdat de harde schrijf kapot was en nu is de ingang van het stroominvoer kapot. Slecht merk :(

Tja, eigenlijk zijn laptops sowieso fragiel. Heb zelf een Asus laptop (2 jaar nu), waarbij de power connector ook kapot is gegaan. Tevens werkt mn toetsenbord verlichting niet meer. Ken ook een paar Acer gebruikers die hun laptop al 1,5 jaar hebben zonder problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Woody268 al zegt. Acer is kwalitatief niet zo goed. Nou heb ik een laptop van Acer in bezit gehad, alleen is deze al een keer naar de fabriek teruggegaan omdat de harde schrijf kapot was en nu is de ingang van het stroominvoer kapot. Slecht merk :(
Tja, eigenlijk zijn laptops sowieso fragiel. Heb zelf een Asus laptop (2 jaar nu), waarbij de power connector ook kapot is gegaan. Tevens werkt mn toetsenbord verlichting niet meer. Ken ook een paar Acer gebruikers die hun laptop al 1,5 jaar hebben zonder problemen.
Ik heb ook niet gezegd op korte tijd, laptops van acer en hp hebben veel meer kans op binnen de 3 jaar kapot te gaan. http://tweakers.net/...en-toshiba.html ;) Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...