GTAKevin023 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Hey, Bij alle survival jobs bij mij staat nou in de lijst een groen vinkje. Ik heb er alleen geen een gecompleted maar er staat wel bij alle survival jobs een groen vinkje. Heb ik ze dan afgemaakt? Wanneer belt Ron mij nou dat hij iets anders voor me hebt? Wil graag meer missies krijgen van Trevor. Gr GTAKevin023. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je kan ook zelf Ron bellen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je kan ook zelf Ron bellen. Staat een slotje, anders had ik dat wel gedaan maat! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Oke ... dat heb ik nog nooit meegemaakt, vaag! Sorry, maar dan weet ik 't ook niet. Reageren
Michael Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Ik weet het niet zeker, maar je kan proberen om een Random Job te starten via je mobiel. Nu weet ik dat er best wel veel optie's zijn om een modus te kiezen die je graag wilt spelen. Survival zal daar dan vast ook wel tussen staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.