gammie_ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Heeft er iemand een save game voor me. het mag 100% zijn maar ook iets anders als het maar boven de 80% is Maar niet een waar je oneindig ammo hebt alvast bedankt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Heeft er iemand een save game voor me. het mag 100% zijn maar ook iets anders als het maar boven de 80% is Maar niet een waar je oneindig ammo hebtalvast bedankt :lol: je kan hier een savegame aanvragen :rolleyes: <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Nee dat juist niet ik ben juist helemaal niet ver en wil gewoon zo iemand die wel hee lver is boven de 80% en die hem voor mij neerzet of naar mij stuurt want ik heb niet iets met een missie en als die andere het zou moeten doen is ie nog wel tijd bezig dus dat is geen optie <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Nee dat juist niet ik ben juist helemaal niet ver en wil gewoon zo iemand die wel hee lver is boven de 80% en die hem voor mij neerzet of naar mij stuurt want ik heb niet iets met een missie en als die andere het zou moeten doen is ie nog wel tijd bezig dus dat is geen optie <_< dan kun je toch aanvragen of iemand zo'n savegame heeft in DAT topic. Het hoeft niet persee met een missie te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ja maar daar is die berichten allemaal nog van juni en we zijn nu al dik een maand verder denk niet dat daariemand nog kijkt bij die ouwe berichten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Het laatste bericht is van 19 julie. Vandaag dus. Maar jij keek in de eerste pagina je moet gaan naar de laatste pagina. Bewerkt: 19 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Ja maar daar is die berichten allemaal nog van juni en we zijn nu al dik een maand verder denk niet dat daariemand nog kijkt bij die ouwe berichten er staan daar zat recente berichten hoor, zelfs van vandaag nog... en het is een pinned topic, dus daar wordt wel in gekeken hoor Edit: Renne was me voor Bewerkt: 19 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik had inderdaad aleen bij de allereerste gekeken stom van me <_< Maar het is nu gelukt heb een savegame aangevraagd bedankt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.