Jump to content

Races doen raar


Jans-1987

Recommended Posts

Hallo,

Sinds die nieuwe update doen die races raar maakt niet uit welke.

Ik rij bijvoorbeeld 5e maar hij geeft 1e aan.

Wie heeft dit ook. Ook de nummer 1 rijd misschien 2 minuten verder vooraan

Bewerkt: door Jans-1987
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit aan de update ligt, maar ik heb dit ook gehad, van het weekend en voor de update ook.

Ik eindigde als eerste, kreeg te zien dat ik 3e Was. En eenmaal in de lobby Was Ik weer 1e. Maar degene die dus 2e Was kreeg dus meer geld dan Ik en ook meer rp. Dus op de een of andere manier telde hij m ook verkeerd?

Ziet er wel gek uit

1. Wrecklezzdj 17500$ 3400rp

2. GuusGeluk 20000$ 5000rp

ook de blauwe stip op de map verdwijnt wel eens. (Tegenstander)

En het wil ook wel gebeuren dat je verkeer aanzet en je over een race van 17mile niet 1 auto tegenkomt.

De laatste 2 punten heb ik wel sinds de update.

Bewerkt: door wrecklezzdj
Link to comment
Delen op andere websites

Vond het ook niet echt storend, hooguit verwarrend.

Ik vond het best storend. Ik reed 1e , en op de map Was er in de verste verte geen stip te zien. Toch hoorde ik door mijn headset " Ik zie je rijden" terwijl er nog steeds geen stip te zien Was. Toen ik r3 indrukte zag ik indd iemand zo een 300m achter me rijden. Gelukkig won ik de race uiteindelijk nog makkelijk, omdat de achtervolger Nog een foutje maakte.

Dus nu geen probleem. Maar al had ik niemand horen roepen en ik niet op r3 had gedrukt. Had ik dus behoorlijk verbaasd geweest als hij ineens voorbij me gereden Was:)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan me voorstellen dat je het in die situatie wel storend vond. De situatie waar wij ons in bevonden op dat moment was geenszins vergelijkbaar met die van jou. Die bewuste gast lag ver achter, en wij stonden op hem te wachten zoals we dat de hele race al op elkaar deden. Maar ja ... die stip was weg, dus wisten we niet of we nog wel moesten wavhten. Ik kan je zeggen, dan is 'n headsetje verdomd handig. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...