Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

hieronder een aantal laatste werkjes.. ben de laatste tijd een beetje aan het proberen omdat ik niet zo goed weet wat ik moet maken.

inspiratie een beetje weg denk ik,

tips enzo heeeel erg welkom, want daar kan ik me op focussen enzo!

dragon_zpsee5015e2.png

hellheaven_zps12beecdd.png

banner_zpsbfa55d44.png

ski_zps91ca3bf2.png

sochi_zps513b7aef.png

brokenbullets_zps4821b1f6.png

weirdo_zpsd489ff19.png

true_zps1e50f8ab.png

try_zps847987eb.png

mike tyson

mvg, RMJ

Geplaatst:

De 5e (2e van Sotsji) is prachtig! _O_

De kleuren combinaties zien er prachtig uit, en wat ik zei bij een paar signatures ervoor zei. Dat je de naam wat zichtbaarder moest maken, is ook gelukt. Mijn complimenten! :tu:

Geplaatst:

Ik heb een aantal gekozen die ik behoorlijk fantastisch vind.

sochi_zps513b7aef.png

true_zps1e50f8ab.png

Je hebt echt talent in photoshop. Ik vraag me af hoe jij steeds het weer voor elkaar trapt. Echt, mijn complimenten. Ik hoop nog eens tutorials van je te zien op het forum. Ik ben je ook ontzettend dankbaar eigenlijk om dit op het forum te zetten. Ik krijg weer wat inspiratie en krijg weer de neiging om weer te photoshoppen. KUTGW! :)

Geplaatst:

Zo, da's me even een lading. :puh:

Het ziet er eigenlijk allemaal heel aardig uit. Ik vind het leuk om te zien dat je eigen stijl zich steeds duidelijker begint af te tekenen. De rijke, gedetailleerde achtergronden met teksten die echt 'poppen'. Soms vind ik je sigs iets té, zoals Heaven/Hell, maar over het algemeen heb ik er niet veel op aan te merken. Tof ook dat je inspeelt op de actualiteit met signatures van de Olympische Spelen. :tu:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Bedankt voor de reacties!

ik zou zegge, ga ook wat meer maken! vind ik wel leuk om te zien (kijkt vaak op dit forum)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...