RMJ Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Hallo! hieronder een aantal laatste werkjes.. ben de laatste tijd een beetje aan het proberen omdat ik niet zo goed weet wat ik moet maken. inspiratie een beetje weg denk ik, tips enzo heeeel erg welkom, want daar kan ik me op focussen enzo! mike tyson mvg, RMJ Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 De 5e (2e van Sotsji) is prachtig! De kleuren combinaties zien er prachtig uit, en wat ik zei bij een paar signatures ervoor zei. Dat je de naam wat zichtbaarder moest maken, is ook gelukt. Mijn complimenten! Reageren
Michael Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Ik heb een aantal gekozen die ik behoorlijk fantastisch vind. Je hebt echt talent in photoshop. Ik vraag me af hoe jij steeds het weer voor elkaar trapt. Echt, mijn complimenten. Ik hoop nog eens tutorials van je te zien op het forum. Ik ben je ook ontzettend dankbaar eigenlijk om dit op het forum te zetten. Ik krijg weer wat inspiratie en krijg weer de neiging om weer te photoshoppen. KUTGW! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Zo, da's me even een lading. Het ziet er eigenlijk allemaal heel aardig uit. Ik vind het leuk om te zien dat je eigen stijl zich steeds duidelijker begint af te tekenen. De rijke, gedetailleerde achtergronden met teksten die echt 'poppen'. Soms vind ik je sigs iets té, zoals Heaven/Hell, maar over het algemeen heb ik er niet veel op aan te merken. Tof ook dat je inspeelt op de actualiteit met signatures van de Olympische Spelen. Reageren
RMJ Geplaatst: 7 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Bedankt voor de reacties! ik zou zegge, ga ook wat meer maken! vind ik wel leuk om te zien (kijkt vaak op dit forum) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.