Kaitjee98 Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Hallo allemaal, Ik wil jullie bij dezen uitnodigen voor een meeting op Woensdag 19-2 om 20:00. Het thema zal zijn: DEATHMATCHES Ik zou willen proberen een invote only session the hosten, zodat ik jullie kan uitnodigen. Ik hoop minimaal 8 mensen voor de PS3(incl ikzelf) bij elkaar te rapen. Hopelijk komen er veel mensen op af en wordt het een leuke avond Geef me svp je psn naam headset is niet verplicht maar liever wel. Tot dan! Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Ik heb leuk met je geracet en ingemaakt natuurlijk. Maar ik doe nu mee om het schieten te trainen. Niet echt mijn sterke kant namelijk. Als iemand wil racen gaat daar mijn voorkeur naar uit. schimmelzicht Head phone. Ja als ik mijn oplader kan vinden. Reageren
Mordecai Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 (bewerkt) 20.00? Rare tijd want om 20.45 begint Bayern tegen Arsenal. Count me in. Maar ok speel dan wel 3 kwartier. Mordechai89 Bewerkt: 19 februari 2014 door Mordecai Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 (bewerkt) Niet iedereen houd van voetbal. En vooruit, laat ik ook maar mee doen. Heb de laatste dagen wel lol gehad met jullie, dus .... wellicht dat ik 'n deathmatch dan ook nog wel leuk ga vinden. We zijn al vrienden, maar voor degenen die het toch weten willewn: PSN Naam: FcUtreg4Life Headset: Ja, al doet die het niet zo best meer. Bewerkt: 19 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 8 mensen gaat dus niet lukken, maar met jullie erbij is het goed genoeg Reageren
Mordecai Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Wie van jullie blowt Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Ondanks we maar een DM deden en voornamelijk races was het toch weer leuk en gezellig Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Wie van jullie blowt Niet meer. Ondanks we maar een DM deden en voornamelijk races was het toch weer leuk en gezellig Ckers Ennuh, jij was de host he? Dus euh ... jij kiest de activiteiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.