MostWantedKid Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Titel: Through the Hart. Beschrijving: You're going to race through the hart of Los Santos. Along the canal and through various neighborhoods you're going to find the perfect conditions to race. Type: Race. Aantal spelers: 1 tot 10. Locatie: Cypress Flats, La Mesa, Murrieta Heights, Mirror Park, East Vinewood, Vinewood Hills, Hawick, Mission Row, Pillbox Hill, Little Seoul, La Puerta, La Puerta. URL: Klik. Foto's: Verwijderd uit Online! Bewerkt: 4 januari 2014 door MostWantedKid Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Je link werkt helaas niet. Bij mij werkt hij gewoon. Hij is gecopy-pasted vanuit de 'share' knop op de social club website. Je moet wel ingelogd zijn in social club om hem te zien. Of zou het er aan kunnen liggen dat hij voor de xbox is en niet de playstation? Ik heb nogmaals gekeken, maar krijg nog steeds de melding mission not found.? Volgens mij maakt de console niet uit? Was ook ingelogd. Dus misschien ligt het aan mij. Al weken alle andere links wel gewoon. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 (bewerkt) Titel: Into Los Santos. Beschrijving: You're going to start off in the offroad part of Blaine County and gradually you're on the way to the north part of Los Santos. Do you think that you can win this? Type: Race. Aantal spelers: 1 tot 8. Locatie: Grand Senora Desert | Redwood Lights Track | Vinewood Hills | Great Chaparral | Baytree Canyon | Downtown Vinewood | Hawick | Burton | Rockford Hills URL: Klik. Foto's: Verwijderd uit Online! Bewerkt: 4 januari 2014 door MostWantedKid Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Waarom zijn ze verwijderd? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Nou ik ben nogal een perfectionist en ze naar mijn mening teveel fouten en ik hab geen zin om al die races om te gooien. Bewerkt: 4 januari 2014 door MostWantedKid Reageren
Tommie59 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Titel: Blaine County rally Beschrijving:Welcome by the best rally event of the year! The Blaine County rally goes from Paletto Bay to the Del Perro Pier. Via Cassidy Creek and Grand Senora Destert. Good luck and be fair! Type:Rally Aantal spelers: 1 t/m 16 Locatie:Palletto Bay, Cassidy Creek, Grand Senora Desert en Los Santos. Foto's: http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/ra7SCPGnDkOp5fV5mql0cw?platformId=2]Klik[/url] Reageren
Kratod Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) Beschrijving: Race in de verkeerde richting over de snel weg. Type: Street/snelweg race Aantal spelers: 1-10 Locatie: Murrieta Heights Foto's: bijlage Heb nu alleen de standaard race gemaakt, ga een keer kijken wanneer ik Bewerkt: 9 januari 2014 door Kratod Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Titel: Around the Hood Beschrijving: Is racing in the hood dangerous? You're going to find that answer in a couple of laps... Type: Race Aantal spelers: 1 tot 8 Locatie: Davis | Rancho | La Mesa | El Burro Heights | Cypress Flats | Maze Bank Arena URL: Klik Foto's: Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 (bewerkt) Titel: Gangster Los Santos Beschrijving: A race in the gangster area. Type: Race Aantal Spelers: 1 tot 10 Locatie: Chamberlian Hills, Strawberry. Rancho URL: Klik Foto's: Heb ik niet Bewerkt: 9 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
RTA007 Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Ik heb 2 hele leuke races gevonden van iemand die WJToey heet op de PS3. Een is in de militaire basis en heet Military Madness waarbij je 4 sterren politie en leger achter je aan hebt terwijl je een parcour moet afleggen in de greppel aan de zijkant en af en toe daar buiten. Het is GTA mode dus ja kan met de op te pakken raketten alle politie naar de ****** schieten! Echt cool, helemaal als je het met een fiets probeert. Zeker de moeite waard om te proberen: http://rsg.ms/KJ6xMw De andere race die ik heb gevonden is zoals gezegd ook van WJToey maar lijkt in de verste verte niet op de vorige race. Deze is in het haven gebied en je moet met de motor 3 hele grote sprongen maken over het water. Het is vrij moeilijk de eerste keer want alles is zo nauw uitgemeten dat alles net gehaald kan worden met een niet geupgrade motor. Als je van een uitdaging houd is dit de map voor jou! Deze heet Jumping Jack: http://rsg.ms/KL90Gh Reageren
Marcolampie Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) Dakar etappes uitdagende off road races http://rsg.ms/Kyd0ck etappe 1 http://rsg.ms/1bTw0bC etappe 2 hoe plaatsen jullie fotos van jullie content? alvast bedankt Bewerkt: 10 januari 2014 door Marcolampie Reageren
Marcolampie Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 valt wel op zag je ook al op het Engelse forum zelf gemaakt zeker Reageren
RTA007 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Nee niet zelf gemaakt. Een vriend van me heeft 'm gemaakt maar ik vind het wel echt 2 leuke races hij heeft ook 2 andere races maar die vind ik niks... Objectief vind ik dit echt geweldige originele races! Reageren
WJToey Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 (bewerkt) Titel: Military Madness Beschrijving: Unieke kans om te racen in een militaire basis. Type: Race Aantal spelers: 3 Locatie: North Chumash Foto's: [url"http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs?missionId=eikmOGKhMkydGGTzm1a6Hg"]Klik[/url] Bewerkt: 10 januari 2014 door WJToey Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Volgens mij is de eerste race modded. Wanneer ik een race op de militaire basis wil maken kan ik dit niet doen omdat het verboden terrein is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.