Jump to content

Show Your Content!


3L1077

Recommended Posts

Titel: Through the Hart.

Beschrijving: You're going to race through the hart of Los Santos. Along the canal and through various neighborhoods you're going to find the perfect conditions to race.

Type: Race.

Aantal spelers: 1 tot 10.

Locatie: Cypress Flats, La Mesa, Murrieta Heights, Mirror Park, East Vinewood, Vinewood Hills, Hawick, Mission Row, Pillbox Hill, Little Seoul, La Puerta, La Puerta.

URL: Klik.

Foto's:

Verwijderd uit Online!

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FlexxNL

    12

  • MostWantedKid

    9

  • 3L1077

    9

  • ERRWINS

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je link werkt helaas niet.

Bij mij werkt hij gewoon. Hij is gecopy-pasted vanuit de 'share' knop op de social club website. Je moet wel ingelogd zijn in social club om hem te zien. Of zou het er aan kunnen liggen dat hij voor de xbox is en niet de playstation?

Ik heb nogmaals gekeken, maar krijg nog steeds de melding mission not found.?

Volgens mij maakt de console niet uit?

Was ook ingelogd. Dus misschien ligt het aan mij. Al weken alle andere links wel gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Titel: Into Los Santos.

Beschrijving: You're going to start off in the offroad part of Blaine County and gradually you're on the way to the north part of Los Santos. Do you think that you can win this?

Type: Race.

Aantal spelers: 1 tot 8.

Locatie: Grand Senora Desert | Redwood Lights Track | Vinewood Hills | Great Chaparral | Baytree Canyon | Downtown Vinewood | Hawick | Burton | Rockford Hills

URL: Klik.

Foto's:

Verwijderd uit Online!

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Titel: Blaine County rally

Beschrijving:Welcome by the best rally event of the year! The Blaine County rally goes from Paletto Bay to the Del Perro Pier. Via Cassidy Creek and Grand Senora Destert. Good luck and be fair!

Type:Rally

Aantal spelers: 1 t/m 16

Locatie:Palletto Bay, Cassidy Creek, Grand Senora Desert en Los Santos.

Foto's:8r1qsyV.png

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/ra7SCPGnDkOp5fV5mql0cw?platformId=2]Klik[/url]

Link to comment
Delen op andere websites

Beschrijving: Race in de verkeerde richting over de snel weg.

Type: Street/snelweg race

Aantal spelers: 1-10

Locatie: Murrieta Heights

Foto's: bijlage

Heb nu alleen de standaard race gemaakt, ga een keer kijken wanneer ik

post-106758-0-85300100-1389214131_thumb.jpg

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Titel: Around the Hood

Beschrijving: Is racing in the hood dangerous? You're going to find that answer in a couple of laps...

Type: Race

Aantal spelers: 1 tot 8

Locatie: Davis | Rancho | La Mesa | El Burro Heights | Cypress Flats | Maze Bank Arena

URL: Klik

Foto's:

O2J1rPH.png

Link to comment
Delen op andere websites

Titel: Gangster Los Santos

Beschrijving: A race in the gangster area.

Type: Race

Aantal Spelers: 1 tot 10

Locatie: Chamberlian Hills, Strawberry. Rancho

URL: Klik

Foto's: Heb ik niet

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 hele leuke races gevonden van iemand die WJToey heet op de PS3. Een is in de militaire basis en heet Military Madness waarbij je 4 sterren politie en leger achter je aan hebt terwijl je een parcour moet afleggen in de greppel aan de zijkant en af en toe daar buiten. Het is GTA mode dus ja kan met de op te pakken raketten alle politie naar de ****** schieten! Echt cool, helemaal als je het met een fiets probeert. Zeker de moeite waard om te proberen:

http://rsg.ms/KJ6xMw

De andere race die ik heb gevonden is zoals gezegd ook van WJToey maar lijkt in de verste verte niet op de vorige race. Deze is in het haven gebied en je moet met de motor 3 hele grote sprongen maken over het water. Het is vrij moeilijk de eerste keer want alles is zo nauw uitgemeten dat alles net gehaald kan worden met een niet geupgrade motor. Als je van een uitdaging houd is dit de map voor jou! Deze heet Jumping Jack:

http://rsg.ms/KL90Gh

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...