Jump to content

Nieuwe smartphone


SilverRST

Recommended Posts

Beste GTAForummers,

mijn voormalige smartphone wordt niet meer echt goed ondersteunt qua apps en nog veel meer andere,

dus tijd voor een nieuwe smartphone. Ik heb op het moment 3 smartphones op het oog en is de keus best wel lastig

aangezien ze alle 3 bijna gelijk zijn maar na het bekijken van reviews blijkt dat de Ace 3 het beste is.

De 3 smartphones: Galaxy Core, S Advance en Ace 3.

Ik wil er makkelijk apps erop kunnen installeren en natuurlijk ook de Angy Birds maar wil ook eens Telfort TV Online kunnen bekijken op de telefoon

als ik in de nacht moeilijk kan slapen en dat vergt vast en zeker CPU kracht?

Budget is 200 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Die smartphones die je opnoemt zou je best niet nemen, deze zijn namelijk verouderde modellen en voor deze prijs heb je nieuwe modellen. Een gsm die net wel net niet binnen je budget ligt is de Motorola Moto G (16 GB) deze kost rond de 200 euro (afhankelijk waar je hem koopt) en heeft voor deze prijs zeer goede specificaties en het beste van allemaal: omdat deze gsm op stock android draait zal je dus altijd de meest recentste versie hebben die er mogelijk is. :bier:

Beter ga je niet vinden voor deze prijs. :)

http://www.alternate.nl/Motorola/Moto_G,_4.5_Smartphone/html/product/1120741/?tk=15&lk=6553

Link to comment
Delen op andere websites

pffff, ik stam nog uit de tijd toen de dinosaurussen nog leefden :puh:

Die Motorola ziet er echt mooi uit! En nog is een quadocre CPU ook nog. Hoe zit het met inbegrepen apps?

Bij de Samsung series is het zo dat je geen een bedrijfseigen app kunt verwijderen, wat resulteert tot een behoorlijk onoverzichtelijke display.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees net dat je het geheugen niet kunt uitbreiden middels een Micro-SD, wel zonde want hier ligt een 32GB geheugenkaartje.

En de oplader wordt niet meegeleverd. Zijn er nog andere alternatieven? (Smartphones, niet de lader natuurlijk)

Na veel te hebben gelezen is de Moto G dus een prima keus. Foto's nemen doe ik toch bijna nooit evenals video's opnemen.

Kunnen games wel prima op dit telefoon bespeeld worden? Ik zal waarschijnlijk toch geen GTA SA mobiel erop spelen.

Heb is wat op youtube gekeken en games kunnen zo te zien makkelijk waaronder racespellen en GTA3.

De keus gaat hierbij uit naar de Moto G. Bedankt voor het advies, Woody :)

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...