NickDrake Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 denise en michelle hebben me gedumpt kan ik ze terug opnieuw ontmoeten :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Ik denk het niet ik heb het ook gehad en niet meer gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 denise en michelle hebben me gedumpt kan ik ze terug opnieuw ontmoeten :o nee dat kan niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Wat vet zou zijn ze dumpen je maar je komt ze nog eens tegen waardoor je wraak kan nemen :rolleyes: Maar neej het kan niet wat iedereen al zegt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelona Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 niet dat kan niet maar ik vindt het wel raar dat ja nooit dat meisje niet meer ziet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Het is wel jammer van je meisie :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik heb ze dood geschoten het kosten mij teveel geld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kingping Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 hahahahaha wat leuk zeg :lol: :lol: [EDIT door Lantyz: Niet spammen, svp] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) ik geloof dat als je alle oesters hebt gevonden, dat je vriendinnen je nooit meer verlaten. ik heb de oesters allemaal al, maar de balk met progress gaat wel omlaag af en toe.......ik wacht nog af :rolleyes: Edit: ik heb al mijn vriendinnen nog alsook 100% compleet, daarom zei ik: ik wacht nog af. Bewerkt: 20 juli 2005 door hanff Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik geloof dat als je alle oesters hebt gevonden, dat je vriendinnen je nooit meer verlaten.ik heb de oesters allemaal al, maar de balk met progress gaat wel omlaag af en toe.......ik wacht nog af :rolleyes: nee dat is onzin wat welk gebeurt als je alle oesters hebt dat je langer onder water kan gaan,en over die vriendinnen die je gedumpt hebben kan ik kort zijn..ik hoop dat je een save hebt voordat het gebeurde is dat niet het geval heb je pech. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik heb ze dood geschoten het kosten mij teveel geld Geld? Ze kosten niks... En je hoeft ze niet te betalen hoor het zijn geen hoe*en. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Naarschijnd als je meer Oysters hebt heb je meer Sex Appeal. En dan zijn je vriendinnen meer thuis, dat is makkelijker dan altijd het bepaald tijdstip van die vriendin. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Huh? Je moet toch alle 6 dates hebben voor 100% of niet? En als een van de 6 dates je dumpt. Dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Dat doet R* toch niet :unsure: of wel :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Huh? Je moet toch alle 6 dates hebben voor 100% of niet?En als een van de 6 dates je dumpt. Dan kan je hem niet meer 100% uitspelen. Dat doet R* toch niet :unsure: of wel :blink: het staat niet op de 100% CheckList, dus ik neem aan dat het niet nodig is voor de 100% greetz jowx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Pech gehad dat je gedump ben. Weer overnieuw beginnen. Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts