Toen ik in september met een van de webmasters van GTA Series sprak, vertelde hij mij hoe veel uren hij wel niet in GTA5 had gestoken om de missies op te nemen, waarbij hij de missies natuurlijk 100% goed met gold medals wilde uitspelen. Nu vonden ze het tijd om is een keer een grappig filmpje te maken. Een paar weken terug kwam Facebook vanwege hun 10 jarige bestaan met hun Look Back filmpjes waarbij je terug kan kijken op je eigen Facebook geschiedenis. De Italianen van GTA Series Videos vonden dat het is tijd werd voor een GTA parodie. Daarom hebben ze een Trevor PhilipsLifeinvader parodie gemaakt. Het filmpje is echt goed gelukt en ziet er eigenlijk nog beter uit dan het origineel van Facebook. Echt een geniale persiflage waarbij de Like duimpjes natuurlijk door middelvingers zijn vervangen!
Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt.
Toen ik in september met een van de webmasters van GTA Series sprak, vertelde hij mij hoe veel uren hij wel niet in GTA5 had gestoken om de missies op te nemen, waarbij hij de missies natuurlijk 100% goed met gold medals wilde uitspelen. Nu vonden ze het tijd om is een keer een grappig filmpje te maken. Een paar weken terug kwam Facebook vanwege hun 10 jarige bestaan met hun Look Back filmpjes waarbij je terug kan kijken op je eigen Facebook geschiedenis. De Italianen van GTA Series Videos vonden dat het is tijd werd voor een GTA parodie. Daarom hebben ze een Trevor Philips Lifeinvader parodie gemaakt. Het filmpje is echt goed gelukt en ziet er eigenlijk nog beter uit dan het origineel van Facebook. Echt een geniale persiflage waarbij de Like duimpjes natuurlijk door middelvingers zijn vervangen!
Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt.
Bron:
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites